تاريخ انتشار :شنبه 23 فوریه 2019.::. ساعت : 11:55 ب.ظ
فاقدديدگاه

برخورد با متصرفان اراضی ملی تشدید می‌شود

امین رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از مهم ترین وظایف قوه قضائیه احیای حقوق عمومی مردم می باشد که در این راستا دستورالعملی تدوین و به دستگاه‌های قضایی ابلاغ شده است که دستگاه های قضایی و دیگر دستگاه های مربوطه را به برخورد با ناقضان حقوق عمومی مردم مکلف می‌کند.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به روز های پایانی سال و تعطیلات نوروزی برخی از افراد سودجو دست به تصرف اراضی ملی و دولتی می زنند تصریح کرد: در راستای برخورد با این اینگونه افراد، امیدواریم با همکاری ادارات مربوطه اعم از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و به ویژه پلیس ساختمان شهرداری شاهد افزایش جرائم در این روز ها نباشیم.

رنجبر با اشاره به برخی از پروژه ها و طرح های عمرانی در دست اجرای دستگاه های اجرایی خاطر نشان کرد: در اثر اجرای این طرح های عمرانی برخی از حقوق عمومی مردم پایمال می شود که با رعایت اصول و مقررات ایمنی کار می توانیم شاهد حل این مشکلات نیز شویم.

دادستان شهرستان پارس‌آباد از کشف داروهای تقلی و تاریخ مصرف گذشته از داروخانه های شهرستان خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با تلاش های متولیان امر بهداشت و سلامت مردم اعم از شبکه بهداشت و درمان شهرستان و به ویژه با راه اندازی گشت های تلفیقی از داروخانه ها در راستای تامین بهداشت و سلامت مردم قدم های موثری بردارند.

وی در ادامه به گرانی و وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تحریم های اقتصادی ظالمانه دشمنان و تحمیل تحریم های داخلی توسط برخی از افراد سودجو به بازار امیدواریم در سایه تلاش مسئولان مربوطه دیگر شاهد جرم و جنایتی نشویم.

رنجبر به اهمیت تاریخی تپه نادری اشاره کرد و گفت: تپه نادری یک منطقه ویژه گردشگری بوده و می بایست تدبیری اندیشیده شود تا این تپه تاریخی از محدودیت‌های نظامی و انتظامی خارج شده و در خدمت رونق توریسم منطقه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ۲۰۳ مرد از آثار تاریخی و باستانی شهرستان پارس آباد به ثبت ملی رسیده است اضافه کرد: تپه نادری به عنوان یکی از مهم ترین اثر در میان آثار تاریخی شهرستان پارس آباد به شمار می رود که با خارج کردن آن از محدوده منطقه نظامی می توانیم شاهد رونق گردشگری و توریسم منطقه شویم.

رنجبر از شناسایی ۱۰۷ مورد آثار تاریخی در این شهرستان خبر داد اظهار داشت: از میان آثار تاریخی شناسایی شده در این شهرستان ۴۳ مورد قابلیت ثبت در فهرست آثار ملی را دارا می باشد که با تخصیص اعتبارات لازم می توانیم آنها را نیز به ثبت رسانده و گام دیکری نیز در توسعه گردشگری منطقه برداریم.

وی به احداث موزه مردم شناسی در پارس آباد مغان اشاره کرد و تاکید کرد: این پروژه هم اکنون با سرعت قابل قبولی در حال احداث می باشد که امیدواریم با ساخت و بهره برداری از این پروژه نیز گامی بزرگ در جذب گردشگر به منطقه برداشته باشیم.

نظرات بسته شده است.