تاريخ انتشار :شنبه 23 فوریه 2019.::. ساعت : 11:53 ب.ظ
فاقدديدگاه

هیچ مسئولی حق شکایت از خبرنگاران و فعالان رسانه ای را ندارد

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا، علی علایی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری پارس آباد مغان افزود: مسئولان و مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه باید تعامل و همکاری داشته باشند.
وی از حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: حضور مردم در صحنه موجب نشان دادن ثبات و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد ه است.
فرماندار شهرستان پارس آباد حضور گسترده مردم را لایق قدرشناسی دانست و گفت: حل مشکلات و معضلات مردم همچنین تکریم ارباب رجوع از سوی مسئولان ضروری است.
علایی همچنین بیان کرد: شرکت ها و موسسات دولتی و غیر دولتی باید تا پایان سال معوقات پرسنل خود را پرداخت نمایند تا مردم در آخر سال دچار گرفتاری نشوند و به موقع مایحتاج خود را خریداری نمایند.
حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز در این نشست حضور گسترده مردم را مایه مباهات دانست و گفت: حضور گسترده مردم در خیابانها مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی بود.
وی بیان کرد: با این که دشمنان اسلام و انقلاب شب و روز در بوق و کرنا کرده بودند که مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به جهت گرانی و تورم افسار گسیخته در راهپیمایی مشارکت نخواهند کرد، اما مردم با بصیر ایران با حضورشان امید دشمنان را به یاس مبدل کردند.
امام جمعه پارس آباد تاکید کرد: مسئولان و مدیران در برابر اراده مردم باید سر تعظیم فرود آورده و قدر این نعمت عظیم را بدانند و شب و روز برای حل مشکل آنان تلاش نمایند.
حجت الاسلام رشادی گفت: مسئولان طلبکار مردم نیستند بلکه مردم از آنها طلبکار هستند و دقت کافی در مطالبات مردم به خرج دهند تا مردم را از نظام و انقلاب دلسرد نشوند.
سرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز از افتتاح ۹ پروژه بسیج سازندگی دراین شهرستان در روزهای آتی خبر داد و گفت: ۴۰ هزار پروژه در سطح کشور از سوی بسیج سازندگی سپاه بهره‌برداری خواهد شد که سهم شهرستان پارس آباد از این پروژه ها ۹ باب می باشد.
وی همچنین از شناسایی ۵۶ پروژه دیگر در سطح شهرها و روستاهای شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: قرارگاه بسیج سازندگی در راستای پیشرفت و توسعه منطقه ۵۶ پروژه مربوط به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را شناسایی کرده و به ترتیب جرایی خواهد کرد.
پارس آباد مغان در ۲۲۰ کیلومتری شمال اردبیل واقع است.
۶۰۱۶/۳۰۰۶
انتهای پیام

نظرات بسته شده است.