تاريخ انتشار :یکشنبه 17 فوریه 2019.::. ساعت : 12:12 ق.ظ
فاقدديدگاه

عامل حیوان‌آزاری در شهرستان پارس‌آباد بازداشت شد

امین رنجبر  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: پیرو انتشار تصویری از حیوان‌آزاری یک قلاده سگ در شهرستان مرزی پارس‌آباد در فضای مجازی، دادستانی این شهرستان بلافاصله به موضوع ورود کرده و عامل حیوان‌آزاری دستگیر شد.

وی بیان کرد: پس از صدور دستورات لازم با شناسایی متهم، این فرد توسط ضابطین قضایی دستگیر و برای تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شد.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد مغان افزود: به دنبال انتشار فیلم حیوان‌آزاری در روز پنجشنبه شب  در کانال‌ها و فضای مجازی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده بود موضوع به اطلاع دادستان پارس‌آباد رسانده شد و دستورات اکید بر شناسایی و دستگیری فرد خاطی صادر  و متهم  ظرف ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و اول وقت اداری روز شنبه تحویل مرجع قضایی شد.

رنجبر تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات متهم در دادسرای پارس‌آباد به اتهام جریحه‌دار کردن احساسات جامعه از طریق حیوان آزاری با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شد.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد مغان گفت: ‌تمامی کانال‌ها و فضاهای مجازی توسط دادستانی رصد می‌شوند تا در موارد نقض حقوق عامه توسط افراد حقیقی یا حقوقی متخلف، بلافاصله  به عنوان مدعی العموم وارد عمل شده و برخورد قانونی و مجازات متخلفان در سریع‌ترین زمان انجام شود.

نظرات بسته شده است.