تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 10 ژانویه 2019.::. ساعت : 6:03 ب.ظ
فاقدديدگاه

تولید بیش از ۲ هزار تن ماهی گرم آبی و خاویار در پارس آباد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی علایی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به نبود بازار ماهی‌فروشان در پارس‌آباد از هدفمندی و ساماندهی بازار ماهی فروشان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲ هزار تن ماهی گرم‌آبی و خاویار در شهرستان پارس‌آباد تولید شود.
وی ضمن اشاره به مسئله گرانی، اظهار کرد: با عزم و اراده و همت ادارات و دستگاه‌های ذیربط با بازرسی بیشتر، تنظیم بازار و برخورد با متخلفین نباید مردم دغدغه گرانی داشته باشند.
فرماندار پارس آباد در خصوص اینکه مایحتاج مردم باید به راحتی در دسترس باشد، گفت: در سال‌جاری برای تنظیم بازار ۲۶ هزار و ۹۸۰ کیلوگرم گوشت قرمز، ۳۱ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج به صورت سهمیه در شهرستان پارس‌آباد توزیع شده است.
علایی از ثبت نام ۸۴۲ راننده برای توزیع لاستیک ماشین‌آلات در بین رانندگان اتوبوس، مینی بوس، نیسان و باری دارای کارت هوشمند خبر داد و افزود: از ابتدای طرح توزیع لاستیک، برای توزیع بیش از ۵۰۶ جفت حلقه لاستیک توسط اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان انجام شد که این مقدار۵۰ درصد بیش از سهمیه شهرستان بوده است.
وی با اشاره به اینکه توزیع لاستیک برای رانندگان نیسان توسط اداره صنعت و معدن و تجارت انجام خواهد گرفت، تاکید کرد: درخواست افزایش نمایندگی لاستیک با پیگیری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد گرفت.
فرماندار شهرستان پارس آباد در خصوص تأمین میوه شب عید شهروندان و کنترل بازار، اضافه کرد: شهرداری باید تا یک ماه قبل از عید مکان‌های فروش میوه در قالب تنظیم بازار با مصوب دولتی را شناسایی کرده و دستگاه‌های بازرسی با نظارت بیشتر باعث شوند مردم عید امسال هیچ مشکل و دغدغه‌ای نداشته باشند.

نظرات بسته شده است.