تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 10 ژانویه 2019.::. ساعت : 5:57 ب.ظ
فاقدديدگاه

۲۰ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان پارس‌آباد اعزام شد

– اخبار استانها –

سرهنگ حسن نوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌هایی که در راستای رفع محرومیت و خدمات‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار و روستایی در سطح شهرستان اجرا می‌شود، اعزام گروه‌های جهادی به این مناطق بوده که امسال با پیگیری‌های انجام شده شاهد اقداماتی مناسب در این بخش بوه‌ایم.

وی اعزام گروه‌های جهادی و محرومیت‌زدایی را گامی مهم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای زدودن محرومیت از چهره مناطق روستایی و محروم دانست و تصریح کرد: گروه‌های جهادی با حضور در این مناطق و اجرای طرح‌های عمرانی گامی مهم در مسیر توسعه این مناطق برداشته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد با اشاره به اهداف اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم افزود: خدمت به مردم این مناطق، جلب رضایتمندی آنها، رفع محرومیت از این مناطق و کسب رضای الهی از جمله اهدافی بوده که زمینه‌ساز حضور جوانان و بسیجیان در این گروه‌ها به شکل داوطلبانه شده است.

نوری از اجرای ۲۶ پروژه محرومیت‌زدایی در ۹ ماهه امسال توسط بسیجیان در مناطق محروم شهرستان خبر داد و گفت: در این مدت ۳۴۰ نفر در قالب ۲۰ گروه جهادی ساماندهی شده و با اعزام به مناطق محروم توانسته‌این این تعداد پروژه را اجرا کرده و به اتمام برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد احداث غسالخانه، ساخت خانه برای محرومان، زیباسازی و مرمت مدارس، تکمیل مساجد و برخی فعالیت‌های دیگر را از جمله اقدامات گروه‌ای محرومیت‌زدایی در مناطق اعزامی برشمرد و بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها زمینه‌ساز حل مشکلات مردم و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم این مناطق شده است.

نظرات بسته شده است.