تاريخ انتشار :سه‌شنبه 25 دسامبر 2018.::. ساعت : 7:36 ب.ظ
فاقدديدگاه

آرامش در کشت و صنعت مغان


✅بعد از کش و قوس فراوان و فرافکنی عده ای برای رسیدن به اهداف خود، امروز پس از تشریح زوایای مبهم واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان توسط استاندار اردبیل و خریدار این مجموعه عظیم آرامش به کارگران و کار‌کنان بازگشت.
و افرادی که به عنوان معترض از آنها یاد می شد از سخنان استاندار و خریدار کشت و صنعت قانع شدند و با اطمینان خاطر به خانه های خود بازگشتند.
در این بازدید استاندار اردبیل گفت: طبق اصل ۴۴ قانون اساسی واگذاری شرکت مغان یک قانون بود و باید عملی می‌شد بطوریکه اصلی‌ترین دغدغه ما نحوه واگذاری آن بود که خوشبختانه اهلیت شخصی که هم اکنون برنده مزایده شده برای ما محرز شده است.
اکبر بهنام جو افزود: شرکت برنده یکی از برندهای معروف صنایع‌ تبدیلی و تکمیلی در کشور است که به ۶۲ کشور جهان صادرات دارد و صادرات این شرکت از صادرات استان اردبیل بیشتر است.
استاندار اردبیل با اشاره به اهلیت شرکت خریدار تصریح کرد: سرمایه‌گذاری که شرکت مغان را خریده هم اکنون ۱۵ هزار پرسنل دارد و هر روز به خط تولید خود اضافه می‌کند و متعهد شده در زمان اندک کارخانه های صنایع تبدیلی و تکمیلی را در شهرستان پارس آباد تاسیس کند.
وی افزود: زمین کشت و صنعت مغان به هیچ عنوان واگذار نمی شود، فقط سهام شرکت واگذار خواهد شد و برنده مزایده حق فروش اموال شرکت اعم ازمنقول و غیرمنقول را ندارد.
گفتنی است نشستی صمیمی استاندار اردبیل و مالک کشت و صنعت مغان با سران عشایر ساکن در محدوده این شرکت برگزار شد که عشایر منطقه مغان ضمن تبریک به آقای یونس ژائله مدیرعامل شیرین عسل و مالک شرکت کشت و صنعت مغان؛ از آن دسته افرادی که با بازی سیاسی و با نام بزرگ عشایر محدوده نشین تحرکاتی علیه واگذاری نمایش می دهند اعلام برائت کردند لیکن خواستار اجرای مصوبه هیئت دولت در ارتباط با واگذاری اراضی مصوب خود شدند‌.

نظرات بسته شده است.