تاريخ انتشار :شنبه 22 دسامبر 2018.::. ساعت : 12:33 ق.ظ
فاقدديدگاه

اعلام آمادگی تامین اجتماعی اردبیل برای حمایت از کارگران کشت و صنعت مغان

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرستان پارس‌آباد، سعید بشرخواه عصر امروز در جلسه شورای تامین پارس‌آباد اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی همچنان که تاکنون از هیچ گونه حمایتی نسبت به کارفرمایان علی الخصوص شرکت کشت صنعت دریغ نکرده پس از این هم حمایت را در راستای ممانعت از بیکاری کارگران شرکت کشت صنعت ادامه خواهیم داد.

۱۹۷۰ بیمار خاص در آذربایجان غربی از بیمه درمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنندایلام| بلاتکلیفی ساخت مرکز درمانی تامین اجتماعی دره‌شهراراک| تامین اجتماعی برای پرداخت حقوق بازنشستگان وام گرفت

وی به الزامی بودن رعایت قانون از جانب تمامی ادارات اشاره و افزود: ما نباید برای جلوگیری از یک بحران کوچک بستر بوجود آمدن بحران بزرگتر رافراهم آوریم.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: سازمان تامین اجتماعی در نقش یک سازمان بیمه گر اجتماعی وظائفی برای تامین منابع با هدف مدیریت مصارف را عهده دار بوده و ارائه خدمات بموقع بهینه را مستلزم وصول بموقع دانسته و مورد تاکید مجدد قرارداد اینکه حق بیمه دریافت کند خدماتی را ارائه کند.

وی تصریح کرد: در سازمان تامین اجتماعی یک رابطه متقابل وجود دارد و تا زمانی منابع درآمدی سازمان تامین نشود توانائی ارائه خدمات مندرج در قانون تامین اجتماعی در قالب کمک های کوتاه مدت و تعهدات بلند مدت مواجه با مشکلات خواهد بود که قطعا بلحاظ وسعت سازمان از نظر پوشش جمعیتی که بیش از نیمی از جمعیت کشور را شامل می شود این وضعیت موافق با منابع سازمان نخواهد بود.

بشر خواه مساعدت مجموعه دستگاهای نظارتی و حاکمیتی برای وصول منابع سازمان به لحاظ عدم بهره مندی سازمان از بودجه عمومی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست که بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.

در این جلسه، نماینده مردم ئارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، مدیر عامل شرکت کشت وصنعت مغان و سایر اعضای حاضر جلسه از مدیرکل تامین اجتماعی استان و تامین اجتماعی شعبه پارس آباد در جهت تعامل مثبت با شرکت کشت صنعت مغان تقدیر و تشکرنموده و حمایت بیشتر از پیمانکار تامین نیروی انسانی  شرکت کشت صنعت را بلحاظ مشکلات حادث بر وضعیت اقتصادی کشور را خواستار بودند.

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.