تاريخ انتشار :سه‌شنبه 4 دسامبر 2018.::. ساعت : 11:22 ب.ظ
فاقدديدگاه

بیش از ۶ هزار مسافر از فرودگاه پارس آباد جابجا شده است

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید پیمان آتش زر، رئیس فرودگاه شهرستان پارس آباد اظهار کرد: یکصد و شصتمین پرواز داخلی در فرودگاه شهرستان پارس آباد با جابجایی ۶ هزار و ۵۱۴ مسافر از بهمن ماه سال ۹۶ تاکنون انجام شده است.

وی تصریح کرد: از ۶ هزار و ۵۱۴ مسافر، ۳ هزار و ۱۱۷ نفر مسافر ورودی و ۳ هزار و ۳۹۷ نفر مسافر خروجی در فرودگاه این شهرستان جابجا شده است.

رئیس فرودگاه پارس آباد ادامه داد: بر اساس آمارها، کل بار ورودی ۱۹ هزار و ۷۳۹ کیلوگرم و کل بار خروجی ۱۸ هزار و ۴۵۸ کیلوگرم در فرودگاه پارس آباد جابجا شده است.

آتش زر با اشاره به اینکه فرودگاه نقش مهمی در توسعه و پیشرفت شهرستان دارد عنوان کرد: پروازهای فرودگاه پارس آباد شنبه و سه شنبه هر هفته از تهران به پارس آباد و بالعکس بصورت منظم و بدون تعطیلی و با استقبال ویژه مسافران انجام می گیرد.

وی در خصوص ارتقاء پروازها و به ویژه مشهد مقدس افزود: با تلاش و پیگیری‌های نماینده و فرماندار پارس آباد و مدیرکل فرودگاه‌های استان، قراردادی مابین استانداری و وزارت نفت با اعتبار ۸ میلیارد تومان برای احداث جایگاه سوخت رسانی هواپیمایی در فرودگاه پارس آباد در نظر گرفته شده است که بعد از ایجاد جایگاه سوخت،پروازهای این فرودگاه افزایش خواهد شد.

نظرات بسته شده است.