تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 22 نوامبر 2018.::. ساعت : 7:44 ب.ظ
فاقدديدگاه

یادواره شهدای پارس‌آباد برگزار می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدای بخش تازه‌کند با محوریت سردار شهید اسد فلاح در مسجد باب‌الحوائج روستای تکله با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگارن، برخی مسئولان و اقشار مختلف مردم فردا بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه قدس در تشریح برنامه‌های این یادواره اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شده و فراهم‌سازی بستر برای الگوگیری جوانان و نوجوانان از شهدا بوده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم به نحو شایسته ای یادواره شهدای بخش تازه‌کند را در روستای تکله برگزار کنیم.

علی دژ‌آهنگ با اشاره به برنامه‌های تدارک‌دیده شده برای این یادواره بیان کرد: برنامه‌های مختلفی برای این یادواره اعم از مداحی، سخنرانی و خاطره‌گویی در نظر گرفته شده که سخنران این مراسم سرهنگ حسن نوری فرمانده سپاه پارس‌آباد بوده و برخی مداحان محلی نیز در این یادواره به مداحی می‌پردازند.

وی گفت:‌ با توجه به هجمه‌های سنگین فرهنگی دشمنان برای بی‌هویت کردن جوانان این مرز و بوم، جذب جوانان و نوجوانان برای الگو گرفتن از راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف این برنامه‌های فرهنگی و ارزشی بوده تا با این امر زمینه برای ترویج آرمان‌ها و اهداف شهدا در جامعه فراهم شده و تعالی هر چه بیشتر برای نظام و کشور فراهم آید.

دژآهنگ با دعوت از مردم منطقه برای حضور پرشور و گسترده در این یادواره افزود: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و باید تلاش کنیم تا با حضور در چنین مراسمی و تجدید پیمان با شهدا در راستای ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت‌های آنها گام برداریم.

نظرات بسته شده است.