تاريخ انتشار :یکشنبه 11 نوامبر 2018.::. ساعت : 4:52 ب.ظ
فاقدديدگاه

یادواره ۲۶۵ شهید والامقام شهرستان پارس‌آباد برگزار شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره ۲۶۵ شهید والامقام شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد در این مراسم اظهار داشت: استقلال و امنیت کشورمان در سایه رشادت‌های شهدای والامقام به دست آمده و در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدا کم‌ترین کاری است که می‌توان در مقابل شهدای والامقام ادای دین کرد و در این زمینه مسئولان باید به وظایف خود عمل کنند.

وی بیان کرد: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یک اصل اساسی و مهم است و در این زمینه شهدای والامقام کشورمان تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند و مخلصانه اخلاص خود را در تمامی صحنه‌ها نشان دادند که شهدای والامقام برای به دست آوردن امنیت و اقتدار کنونی کشورمان تاوان‌های آرمانی پس داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: شهدای کشورمان به ما عزت و آبرو دارند و هم‌اکنون وظیفه ما است که با هدف پاسداشت خون شهدای والامقام و آرمان‌های نظام به وظیفه خود عمل کرده و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و مرز و بوم کشورمان گام برداریم و فرزندان خود را حسینی‌وار تربیت کنیم.

نوری تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم که در این زمینه باید با اجرای برنامه‌های معنوی و فرهنگی با محوریت شهدای والامقام و مکتب و نهضت حسینی به این مهم جامه عمل پوشانده و آن طور که باید و شاید به وظایف خود عمل کنیم.

نظرات بسته شده است.