تاريخ انتشار :شنبه 10 نوامبر 2018.::. ساعت : 12:29 ق.ظ
فاقدديدگاه

در جلسه وزرای ورزش و ارتباطات با بازیکنان و مربیان پرسپولیس چه گذشت؟

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و آذری جهرمی وزیر فناوری و ارتباطات امشب و در شب قبل از بازی پرسپولیس و کاشیمای ژاپن در هتل محل اقامت سرخ‌پوشان حاضر شدند و با بازیکنان و مربیان این تیم دیدار کردند.
در ابتدا حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در صحبت‌هایی از وضعیت این تیم و روند طی شده سرخ‌پوشان تا رسیدن به فینال آسیا صحبت کرد و از مربیان و بازیکنان این تیم تشکر و قدردانی نمود.
بعد از صحبت‌های گرشاسبی نوبت به برانکو سرمربی پرسپولیس رسید تا او هم از عملکرد بازیکنان و مسئولان باشگاه تشکر کند که با وجود محدودیت‌ها و کمبودهای مختلف این تیم توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم در جمع سرخ‌پوشان اعلام کرد که به عنوان یک هوادار برای موفقیت این تیم دعا می‌کند و از بازیکنان خواست تا فردا با همه توان به مصاف رقیب ژاپنی بروند تا بتوانند دل مردم ایران را شاد کنند.
همچنین مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در صحبت‌هایی از عملکرد بازیکنان و مربیان تقدیر کرد و به آنها گفت که تا همین‌جای کار آنها دست به کار بزرگی زده‌اند و موفقیت زیادی برای فوتبال ایران به ارمغان آوردند.
سلطانی‌فر خطاب به بازیکنان و مربیان افزود: باید از زحماتی که مسئولان باشگاه و بازیکنان و مربیان کشیده‌اند قدردانی کنم چرا که با وجود مشکلات و محدودیت‌ها توانستید کار بزرگی انجام دهید و ان‌شاءالله با عملکرد خوب شما فرداشب بعد از بازی در کل کشور جشن و شادمانی به دلیل قهرمانی در آسیا انجام شود.
بعد از این صحبت‌ها بازیکنان پرسپولیس با وزرای ورزش و ارتباطات به صورت دوستانه صحبت کرده و عکس یادگاری گرفتند

نظرات بسته شده است.