تاريخ انتشار :جمعه 19 اکتبر 2018.::. ساعت : 10:51 ب.ظ
فاقدديدگاه

کمک بیش از ۸۰۰ میلیون ریال مردم پارس آباد به ‌اربعین حسینی

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، علی علایی عصر امروز در حاشیه بارگیری اقلام و کالاهای اهدایی مردم شهرستان به ارزش بیش از ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و اظهار داشت: این اقلام که شامل سه راس گاو و چندین راس گوسفند و نزدیک یک تن برنج و شکر و قند و اقلام ضروری مورد نیاز همچون خرما و آب معدنی است.

وی اظهار کرد: این هدایا در موکب استان اردبیل واقع در مسیر زوار حرمین مطهر در کشور عراق جهت پذیرایی از زائران آقا ابا عبداله الحسین (ع) ارسال می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان با اشاره به فرهنگ اصیل منطقه مغان علی الخصوص مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان پارس آبادمغان افزود: طی ماههای گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون ریال توسط مردم حسینی و عاشق ائمه اطهار (ع) برای بازسازی حرمین ائمه معصومین در کربلا به ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان کمک هایی اهدا شده که مستقیما جهت هزینه در محل پیش بینی شده واریز شده است.

علایی ضمن اشاره به اعزام تعدادی از داوطلبان جهت پذیرایی و خدمات رسانی به زائران ، از مردم عاشق مکتب حسینی و ولایت مدار شهرستان که علاقه‌مند به کمک و ارسال نزورات برای پذیرایی از زائران پیاده اربعین حسینی (ع) و باز سازی حرمیین مطهر هستند دعوت کردند تا این کمک ها را به ستاد بازسازی عتبات و عالیات شهرستان تحویل دهند.

نظرات بسته شده است.