تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 4 اکتبر 2018.::. ساعت : 8:07 ب.ظ
فاقدديدگاه

افزایش تعداد کشته های ناشی از تصادفات جاده ای در اردبیل

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه راهبردی کنترل تصادفات جاده ای استان اظهار داشت: با توجه به افزایش تعداد کشته های ناشی از تصادفات جاده ای در ۶ ماهه اول سال، دستگاه های مربوطه باید علل ایجاد این حوادث را بررسی کرده و اقدامات عملی را برای کاهش آن انجام دهند.

وی تصریح کرد: این چندمین جلسه از سری جلسات مربوط به کاهش تصادفات جاده ای است که با حضور تمامی دستگاه های مربوطه برگزار می شود ولی متاسفانه نقاط حادثه خیز ما همچنان قربانی می گیرند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ۵۹ درصد فوتی های تصادفات جاده ای در ۶ ماهه اول سال ۹۷، مربوط به شمال استان می باشند، افزود: بیشترین اعتبارات عمرانی امسال، برای تبدیل جاده های استان به بزرگراه ها تخصیص یافته که به تدریج شاهد افتتاح و توسعه این بزرگراه ها، به خصوص در شمال استان خواهیم بود.

ندائی گفت: در افزایش آمار تلفات جاده ای علاوه بر وضعیت جاده ها و حضور پلیس، مسائل دیگری مانند امنیت خودروهای تولیدی، زمان حضور اورژانس و خدمات بیمارستانی نیز دخیل هستند که باید همزمان با بهبود وضعیت جاده ها، به این موارد نیز توجه ویژه شود.

نظرات بسته شده است.