تاريخ انتشار :دوشنبه 27 آگوست 2018.::. ساعت : 12:47 ق.ظ
فاقدديدگاه

فتتاح عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرداری پارسآباد مغان

در سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی طرح های عمرانی و خدماتی شهرداری پارسآباد با 79 میلیارد ریال اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

رحمت انوری آذر شهردار پارسآباد مغان در آیین افتتاح پروژه های شهرداری این شهر همزمان با هفته دولت با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه ها 79 میلیارد ریال است، افزود: این پروژه ها در توسعه شهر پارس آبادمغان نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به طرح های افتتاح شده گفت: برای ورودی شهر پارسآباد از سمت اردبیل (روفوژ، فضای سبز و روشنایی) یک میلیارد تومان، برای خرید 4 دستگاه کمپرسی 2 میلیارد و 700 میلیون تومان، احداث سروس بهداشتی در 4 نقطه از شهر 300 میلیون تومان، آسفالت معابر و محلات شهر 2 میلیارد تومان، جدول گذاری یک میلیارد تومان و همچنین برای ساختمان مدیریت بحران 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

شهردار پارسآباد با بیان اینکه یکی از معضلات شهروندان آسفالت معابر شهری و محلات است، اظهار داشت: امسال اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و بالغ بر یک هزار و ۱۴۰ تن قیر خریداری شده است و همچنین از محل باز آفرینی و محله های هدف دار یک هزار و ۹۲ تن قیر از طریق معاون محترم وزیر راه آقای عشایری دریافت کرده ایم که دیگر مشکلی از بابت آسفالت خیابانهای شهری و محلات نخواهیم داشت.

نظرات بسته شده است.