تاريخ انتشار :چهارشنبه 15 آگوست 2018.::. ساعت : 10:51 ق.ظ
فاقدديدگاه

تجلیل مدیر آموزش و پرورش از خبرنگاران فرهنگی درمدیریت آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد

بمناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار،از 3 تن از خبرنگار فرهنگی رسانه‌های مختلف در مدیریت آموزش وپرورش شهرستان پارس آباد تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مدیر آموزش و پرورش  در آیین تجلیل از خبرنگاران  فرهنگی  ضمن تبریک روزخبرنگار، از زحمات و تلاشهای خبرنگاران جهت انعکاس اخبار و عملکرد آموزش وپرورش در روزنامه ها و سایت های خبری تقدیر و تشکر نمود و گفت:خبرنگاران چشم بینا و حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند وباید تلاش کنند تا ضمن بیان حقایق موجب انسجام و وحدت در جامعه شوند.

احمد دهقانی افزود: در آموزش و پرورش در پی انعکاس درست اخبار و دغدغه های موجود هستیم تا با کمک شما و ارتباط دو سویه بین خبرنگاران و آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد بتوانیم مشکلات را به شکل مطلوب رفع نماییم.

وی ادامه داد: خبرنگاران آینه ی فرهنگی شهرستان هستند و زم 1انی که مردم به اخبار آگاهی پیدا کنند سعی می کنند تا دررفع موانع با آموزش وپرورش همکاری نمایند.

علیرضا ارژنگی نیز به نمایندگی از خبرنگاران فرهنگی(اسداله فولادی و غلامرضا آورند) ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش پارس آباد و گرامیداشت یادوخاطره شهید محمود صارمی که به پاس شهادت این شهید والامقام ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، گفت: اگر امروز امانت داری قلم نصیبمان شده تا با آن آلام و دردهای مردم و عملکرد مسئولین را به رشته تحریر بیاوریم مرهون کتاب، درس و مدرسه ای است که از مکتب جامعه آموزش و پرورش آموخته ایم.

در پایان این مراسم از علیرضا ارژنگی،اسد اله فولادی و غلامرضا آورند ، 3 تن از خبرنگاران فرهنگی، با اهدای لوح سپاس و هدایایی، تجلیل و قدردانی گردید.

 

 

 

نظرات بسته شده است.