تاريخ انتشار :سه‌شنبه 31 جولای 2018.::. ساعت : 11:36 ب.ظ
فاقدديدگاه

23 درصد گوشت استان در شهرستان پارس آباد تولید می شود

علی علایی، فرماندار پارس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از تولید 6 هزار و 626 تن گوشت معادل 23 درصد تولید گوشت استان اردبیل در این شهرستان خبر داد و گفت: پارس آباد با دارا بودن یک چهارم دام استان با بیش از یک میلیون واحد دامی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشت قرمز شناخته شده که شهرت گوشت گوسفند مغانی آن در تمامی کشور آوازه شده است.

وی افزود: امسال بیش از 18 هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام ، 684 پرونده تخلفاتی تشکیل و واحدهای متخلف به پرداخت 7 میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

فرماندار پارس آباد افزود: در چهار ماه گذشته 113 پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شد.

علایی با اشاره به اینکه وحدت و انسجام و برنامه ریزی برای انجام وظایف و خدمت رسانی به مردم اولویت اقدامات می باشد، گفت: نباید اجازه داده شود تعدادی متخلف با بهانه قرار دادن مشکلات اقتصادی کشور به گران فروشی، احتکار و اخلال در نظم بازار پرداخته و زمینه نارضایتی مردم را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: مسئولان ادارات صنعت و معدن و اصناف و تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان و دامپزشکی با کمک نیروهای انتظامی و کارشناسان باید نسبت به تشکیل تیم های نظارتی منسجم اقدام و برنامه زمان بندی بازرسی ها را اعلام کنند.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به عید قربان و بازگشایی مدارس بر برنامه ریزی برای کنترل و تنظیم بازار با تهیه اقلام اساسی و ضروری مورد نیاز مردم به نرخ دولتی تاکید کرد.

نظرات بسته شده است.