تاريخ انتشار :سه‌شنبه 17 جولای 2018.::. ساعت : 3:24 ب.ظ
فاقدديدگاه

بهره مندی مناطق مرزی از تسهیلات مالی

علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: سیاست دولت در مناطق مرزی علاوه بر تامین امنیت، حفظ جمعیت ساکن در این مناطق ، فراهم کردن رفاه اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت های شغلی جدید در این مناطق می باشد.

وی اضافه کرد: ایجاد و توسعه واحدهای صنعتی در مناطق مرزی از برنامه های دولت بوده و با تسهیلات ترکیبی و ارزان قیمت از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در این مناطق حمایت می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شروع عملیات اجرایی سه کارخانه شیرآلات در شهرستان مرزی گرمی مغان بیان کرد: سیاست ایجاد خوشه تولید شیرآلات کشور در این شهرستان دنبال می شود و با تولید قطعات مختلف شیرآلات در هریک از واحدهای صنعتی ، محصولات با برند گرمی در آینده روانه بازار خواهد شد.

ربیعی بیان کرد: با احداث این سه کارخانه و نیز توسعه کارخانه شیرآلات قهرمان زمینه اشتغال یک هزار و 800 نفر در گرمی مغان فراهم می شود و این رقم برای یک منطقه مرزی کوچک رقم قابل توجهی است.

وی در جریان سفر به گرمی مغان همچنین از کارخانه تولید شیرآلات قهرمان بازدید کرده و در جریان توسعه این کارخانه با ایجاد 400 شغل جدید قرار گرفت.

عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی گرمی مغان نیز با حضور علی ربیعی آغاز شد.

نظرات بسته شده است.