تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 5 جولای 2018.::. ساعت : 3:00 ب.ظ
فاقدديدگاه

گلایه مردم محله‌های مختلف از نوسانات و قطعی برق در پارس‌آباد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، هم‌اکنون هوای پارس‌آباد مغان در وضعیت بسیار بالای 44درجه و گاها بیشتر قرار گرفته است.

از سوی دیگر دمای هوای در شهرستان تا بیش از 45 سانتیگراد رسیده و این شدت گرما سبب شد تا کولر منازل و سایل سرمایش بخاطر افت و نوسانات برق دیگر جوابگو نباشد.

یکی از اهالی کمپ کشت وصنعت مغان گفت: قطعی برق در این محله به صورت ناگهانی بعضا در ابتدایی صبح و یا در اوج گرما رخ می‌دهد در حالی که این موضوع از قبل به مردم اطلاع داده نمی‌شود.

غفاری یکی از اهالی خیابان یکطرفه کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: اکثر فروشندگان سوپرمارکت بیشتر مواد فاسد شدنی خود را در یخچال‌ها سوپرمارکت قرار می‌دهند، متاسفانه بخاطر گرمایی داغ و از طرفی وجود نوسانات برق و گاها قطعی برق سبب خرابی برخی اقلام می‌شود.

 جلوگیری از قطعی احتمالی آب و برق نیازمند اهتمام همگانی در صرفه‌جویی حداکثری است

به فرماندار شهرستان پارس‌آباد طی پیامی همه دستگاههای اجرایی و ادارات را به صرفه جویی حداکثری در مصرف برق و آب فراخواند.

علی علایی در پی افزایش شدت گرما در روزهای اخیر و وارد آمدن فشار زیاد به زیرساختهای شبکه توزیع برق شهرستان با بیان اینکه همه بایستی همراهی کنیم و در مصرف آب و برق حداکثر صرفه جویی را داشته باشیم افزود: با عنایت به پیش بینی‌های هواشناسی در خصوص افزایش شدید دما ، به تمامی ادارات ابلاغ شده تا حداکثر صرفه جویی را در مصرف برق در ساعات اداری در نظر گرفته و سیستمهای سرمایشی و چراغهای غیرضروری را در ساعات غیر اداری خاموش کنند.

فرماندار پارس‌آباد از مردم شهرستان نیز خواست تا با صرفه جویی در مصرف آب و برق و عدم استفاده از وسایل پر مصرف برقی در ساعات و بازه های زمانی اوج مصرف ، شرکت توزیع برق شهرستان را در خدمات رسانی مطلوب و جلوگیری از قطعی احتمالی برق یاری کنند.

فرماندار و رئیس ستاد مدیرت بحران شهرستان پارس‌آباد در ادامه با اشاره به شدت بالای گرما از احتمال آتش سوزی و در جنگلهای حاشیه رود ارس نیز خبر داد و گفت: تمامی امکانات شهرستان آمادگی لازم را برای جلوگیری از بروز و گسترش آتش سوزیهای احتمالی دارند و از مردم نیز در خواست داریم در صورت مشاهده آتش سوزی موارد را به اطلاع آتش نشانی شهرستان به شماره تلفن 125 و یا دهیاران مربوطه روستاها سریعا اطلاع رسانی نمایند تا از گسترش دامنه آتش جلوگیری شود.

نظرات بسته شده است.