تاريخ انتشار :جمعه 29 ژوئن 2018.::. ساعت : 4:06 ب.ظ
فاقدديدگاه

رای اصلاح طلبان روحانی را بر مسند قدرت نشاند/باید مسئولیت عملکرد رئیس جمهور را بپذیریم

رای اصلاح طلبان روحانی را بر مسند قدرت نشاند/باید مسئولیت عملکرد رئیس جمهور را بپذیریمعضو حزب اعتماد ملی گفت: رای ما اصلاح طلبان بود که روحانی را بر مسند ریاست جمهوری نشانده است و ما باید مسئولیت عملکرد او  را قبول کنیم.

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد حق شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در همایش ملی خانه احزاب اظهار کرد: ما در روزهای بسیار نگران کننده ای هستیم و التهاب و نگرانی وجود همه ما را فرا گرفته است.

وی افزود:چند ماهی بیشتر نیست که از فتنه دی ماه میگذرد و ما توانستیم از آن برهه با تقبل هزینه ای گزاف عبور کنیم.

حق شناس تصریح کرد: چند روزی است که تهران درگیر امواجی از اعتراضات عمومی در حوزه مرکزی شهر است و وضعیت اقتصادی و اجتماعی ما متاسفانه حال خوبی ندارد.

وی ادامه دارد:ما پزشکان جامعه هستیم و بابد به مداوای دردهای کشور بپردازیم چرا که در مراکز تصمیم گیری و اقتصادی اختلال زیاد است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: احزاب یک جمع دانشجویی نیست که تنها فریاد بکشد، بلکه باید برای حفظ ارامش جامعه تلاش کند چرا که گره های پیچ در پیچ کشور در سایه آرامش حل خواهد شد.

حق شناس بیان کرد:در به وجود آمدن نابه سامانی ها همه ما جریان های سیاسی مقصریم و رای ما اصلاح طلبان بود که روحانی را بر مسند ریاست جمهوری نشانده و ما باید مسئولیت این امر را قبول کنیم ،همچنین رییس جمهور حق دارد که وزرای خود را انتخاب کند و نباید به او تحمیل شود.

وی گفت :اگر رفتارما صحیح باشد و به رای مردم احترام گذاشته شود همانطور که ۴۰ سال از مشکلات عبور کردیم ۴۰ سال آینده نیز در برابر استکبار خواهیم ایستاد.

حق شناس در پایان خاطر نشان کرد:اگر بخواهیم مسیر درست را طی کنیم راهی جز توجه به جایگاه احزاب وجود ندارد و ۲۵۰ شبه حزب نمیتواند برای کشور دردی دوا کند .

نظرات بسته شده است.