تاريخ انتشار :چهارشنبه 23 آوریل 2014.::. ساعت : 2:23 ق.ظ
فاقدديدگاه

جزئیات تازه از شهادت دو مامور نیروی انتظامی در بیله سوار

به گزارش شهریمیز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بیله سوار،ساعت یک بامداد سه شنبه شب گشت دو نفره نیروی انتظامی در هنگام گشت زنی در منطقه خروسلو  و در سه راهی سایت صدا و سیما واقع در یان بلاغ شورگل در کنار جاده یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه زانتیا را که بصورت مشکوک متوقف شده بود را مشاهده می کنند.

ماموران در حین بازرسی متوجه به قتل رسیدن راننده پژو 405 در پشت فرمان و یک نفر دیگر در کنار خودرو که با سلاح گرم  از ناحیه قلب و از فاصله نزدیک مورد ضرب و جرح قرار گرفته می شوند.

بلافاصله ماموران به محض گزارش حادثه دو نفر افراد ناشناس مسلح از سرنشینان خودروی زانتیا که ظاهرا در فاصله نزدیک کمین کرده بودند ظاهر می شوند با یک سلاح کلاشینکف به طرف ماموران حمله ور شده  و متاسفانه درجه‌دار حسین ولی‌نژاد و سرباز وظیفه علی شجاع را به شهادت می رسانند.

متعاقب این حادثه ناگوار درجه دار صادقی یکی از ماموران حفاظت فیزیکی سایت صدا و سیما  پس از شنیدن صدای شلیک گلوله با موتور سیکلت و بدون اطلاع از وقوع حادثه به قصد کمک به همکارانش در محل حاضر می شود که با نزدیک شدن به افراد مسلح از طرف آنان با شلیک گلوله مجروح می شود.

که در نهایت دو نفر از افراد مسلح و ناشناس پس از مجروح کردن درجه دار صادقی سریعا سوار بر خودروی زانتیا شده و از محل متواری می شوند.

دو نفر از مقتولین حادثه که در داخل خودروی پژوی 405 به قتل رسیده بودند شعبان جاهد و علی اکبری نام داشتند که از اهالی روستای شورگل بودند.

شایان ذکر است که مصدوم درجه دار صادقی با آمبولانس بهداشت دهستان انجیرلو به بیمارستان ولایت گرمی انتقال و تحت درمان قرار گرفته است.

برچسب‌ها:, , , ,

نظرات بسته شده است.