تاريخ انتشار :شنبه 23 ژوئن 2018.::. ساعت : 1:16 ب.ظ
فاقدديدگاه

تنها راه نجات مشکلات اقتصادی حمایت از بخش خصوصی است

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته بروکراسی‌های ادارای، موانع بانکی و مشکلات موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران برداشته شده به طوری که پروسه صدور مجوز تا ۲۰ روز تقلیل یافته است.

وی با بیان اینکه کاهش بیکاری در استان ملموس خواهد بود افزود: به دنبال تسریع روند توسعه و رشد اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی می شود سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در استان حضور فعال داشته باشند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تعامل و نگاه به توسعه می تواند استان را از بن بست اقتصادی خارج کند افزود: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ما را به ایجاد 20 هزار فرصت شغلی تا پایان سال جاری در استان نزدیک کند و  معضل بیکاری و آسیب‌های اجتماعی را در منطقه کاهش دهد.

بهنام جو افزود: به منظور تحقق حمایت از واحدهای تولیدی از نمایندگان مردم در مجلس و دستگاه‌های اجرایی انتظار می رود تا پیگیر حل مسائل و مشکلات موجود واحدهای تولیدی استان اردبیل را به مرز استان برخوردار برسانند.

وی اجرای زمستان بیدار را در بخش گردشگری یاد آور شد و افزود: ایجاد ۴ پیست اسکی و اجرای طرح زمستان بیدار برای افزایش جذب گردشگر از اهداف ما در استان است.

بهنام جو افزود: چشمه های آب معدنی برای استان اردبیل به مثابه چاه های نفت بوده و باید از حالت فعلی به سمت مدرن تر شدن حرکت نمایند.

استاندار اردبیل افزود: مجوز احداث دانشکده آبدرمانی از مراجع مرتبط اخذ شده و در آینده شاهد راه اندازی این دانشکده در استان خواهیم بود.

بهنام جو ایجاد اینگونه مراکز را در راستای تحول بخش گردشگری استان برشمرد و یادآور شد: در این خصوص ۲۴ سایت و منطقه گردشگری نیز در استان تعریف شده که می تواند در توسعه گردشگری و تحول منطقه تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به پایین بودن سرانه درآمد در اردبیل عنوان کرد: سرانه درآمد در این استان پایین تر از میانگین کشوری است، لذا باید به استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود در استان سطح درآمد را افزایش داد که حوزه گردشگری یکی از این ظرفیت ها است.

نظرات بسته شده است.