تاريخ انتشار :شنبه 23 ژوئن 2018.::. ساعت : 1:15 ب.ظ
فاقدديدگاه

همزمان با هفته دولت 3 پروژه ورزشی در پارس‌آباد افتتاح می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، بهرام آقاخانی بعد از ظهر امروز در حاشیه نشست با فرماندار شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان اظهار داشت: هدف اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تامین امکانات مناسب و کسب رضایتمندی ورزشکاران با امکانات ورزشی مناسب است چرا که با تامین امکانات انگیزه ورزشکار بالا رفته و ورزشکار برای تلاش در راه موفقیت دلگرمی بیشتری پیدا می‌کند و می‌تواند با رضایت افزون‌تر به این مقوله بپردازد.

وی افزود: نهادها و سازمانهای منطقه اعم از دولتی و خصوصی باید در مقوله ورزش هم از بابت موارد اقتصادی و هم از بعد سخت افزاری همانند گذشته کمک حال اداره کل و اداره ورزش و جوانان شهرستان باشند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه اظهار داشت: در شهرستان پارس‌آباد مغان بیش از 6 هزار و 400 نفر ورزشکار سازمان یافته در قالب هیاتهای ورزشی فعالیت می‌کنند که شهرستان پارس‌آباد به لحاظ شرایط ویژه و قرار گرفتن در مرز و تیررس هجوم فرهنگ بیگانه مستحق توجهی ویژه و بهتر ازین می‌باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد سرانه ورزشی پایین و وضعیت سالنهای ورزشی و عدم ساماندهی مناسب زمینهای اهدایی در روستاهای شهرستان را برای بروز و نمود استعداد و پتانسیل واقعی شهرستان محدود دانسته و افزود: هزینه در حوزه ورزش و جوانان، سرمایه‌گذاری محسوب شده و حاصل آن پرورش استعدادها و ترویج سلامتی و نشاط و امید در جامعه و دوری از ناهنجاری و آسیبهای اجتماعی خواهد بود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در ادامه به ترکیب جوان و رشد جمعیتی مثبت شهرستان در میان شهرهای استان و درخشش فوق‌العاده جوانان و قهرمانان منطقه در مسابقات کشوری و بین‌المللی و به احتزاز درآوردن پرچم و سرود ملی ایران در جای جای جهان اشاره نموده و گفت: شهرستان پارس‌آباد به لحاظ شرایط ویژه و قرار گرفتن در مرز و تیررس هجوم فرهنگ بیگانه مستحق توجهی ویژه می‌باشد که این دیدگاه ویژه در تیم جدید و کارآمد مدیریت و مجموعه ورزش استان مشخص بوده و انتظار می‌رود.

علایی در ادامه تاکید کرد: قهرمانان کشور موجبات غرور و عزت و نشاط و امید را در جامه فراهم نموده و باید از این استعداد و ظرفیت به نحوه احسن بهره‌برداری شده و به خاطر قهرمانیهایشان قدردانی شایسته از آنها به عمل آید.

مرتضی سیدکلان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد نیز گفت: رشد و توسعه ورزش و امور جوانان تاثیر بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و امید در بین اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان دارد و موجبات کاهش آسیبهای اجتماعی را فراهم می‌نماید.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان با تلاش مجموعه کارکنان اداره ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی و تعامل و مساعدت و همکاری مسئولین ساعی استانی و شهرستانی در راستای اعتلای ورزش شهرستان، گام های موثری برداشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی، کشتی و کاراته، اجرای برنامهها و همایشهای پیاده‌روی خانوادگی در طول سال، ورزش صبحگاهی روزانه در استادیوم شهید کلانتری، برگزاری جامهای نوروزی و رمضان، برگزاری مسابقات مختلف استانی–کشوری و طرح استعدادیابی ورزشی در شهرستان، برگزاری دوچرخه‌سواری هفتگی تحت عنوان سه‌شنبه‌های بدون خودرو و برگزاری همایش و صعودهای کوهنوردی برون مرزی و صعودهای هفتگی و برگزاری دومین جشنواره بازیهای بومی و محلی آنا و عضو فعال جشنواره توانمندیهای عشایر مغان از دیگر دستاوردهای مهم و ابزارهای تاثیرگذار در جذب ورزشکار و بهبود شرایط ورزشی شهرستان بود.

نظرات بسته شده است.