تاريخ انتشار :دوشنبه 18 ژوئن 2018.::. ساعت : 12:38 ب.ظ
فاقدديدگاه

این زن تهرانی شوهرش را در بشکه دفن کرد + عکس بشکه و جزییات

زن جوان پس از قتل همسرش اقدام به آتش زدن جسد و سپس جسد را داخل بشکه ای با سیمان دفن کرد.

این زن تهرانی شوهرش را در بشکه دفن کرد + عکس بشکه و جزییات

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران گفت : ساعت 22 یکشنبه 27 خرداد ماه امسال زنی در تماس با پلیس عنوان داشت که همسرش را به قتل Murder رسانده است . بلافاصله موضوع به کلانتری 148 انقلاب اعلام شد و مأموران با حضور در محل وقوع جنایت Crime ، در پشت بام یک ساختمان چهار طبقه در خیابان اسکندری شمالی اطلاع پیدا کردند که خانمی 43 ساله اقدام به دفن کردن جسد همسر 58 ساله اش کرده و روی جسد را نیز با سیمان پوشانده است .

با اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و دادسرای امور جنایی ، تیم بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی و بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امورجنایی در محل جنایت حاضر ؛ پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمد” تشکیل و تحقیقات از  عامل جنایت آغاز شد.

با توجه به دفن شدن جسد در داخل بشکه ی سیمان ، موضوع جهت خارج کردن جسد به آتش نشانی اعلام شد ؛ با حضور مأموران آتش نشانی ، جسد از داخل بشکه سیمان خارج و مشخص شد که جسد مقتول پیش از دفن شدن توسط همسرش سوزانده شده است .

644

اعترافات همسر مقتول :

زن 43 ساله با اعتراف صریح به سوزاندن و نهایتا دفن کردن جسد همسرش ، در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : ” از همان آغاز زندگی با همسرم اختلافات شدیدی داشتیم و حتی پس از تولد دخترمان این اختلافات همچنان ادامه داشت . روز 24 خرداد ماه در با همسرم درگیری لفظی پیدا کرده بودم که ناگهان مرا مورد ضرب وشتم قرار داد. می دانستم که همسرم علاقه شدیدی به شیرموز دارد ؛ یک لیوان شیرموز آماده کرده و داخل آن داروی خواب آور ریختم . زمانیکه همسرم آبمیوه را نوشید ، بیهوش شد و من پس از چند ساعت به بالای سرش رفتم . بدنش کاملا سرد شده بود و نفس نمی کشید ؛ ترسیده بودم ؛ جسد را داخل پتو پیچیده و از محل سکونتمان در طبقه چهارم ] به پشت بام خانه منتقل کردم ؛ جسد را داخل یک بشکه فلزی قرار داده و روی آن بنزین ریختم . شعله های آتش بسیار بلند بود ؛ از ترس اینکه همسایه ها متوجه ی موضوع شوند بلافاصله آتش را خاموش کردم ؛ فردای آن روز مجددا به پشت بام رفته و جسد را اینبار به شیوه ای دیگر آتش زدم اما چون دود ناشی از آتش بسیار شدید بود ، همسایه ی ساختمان روبرو به این موضوع اعتراض کرد و من ناچار به خاموش کردن دوباره ی آتش شدم . گیج و سردرگم شده بودم که با جسد چه کار کنم ؛ ناگهان متوجه کیسه ی سیمان بالای پشت بام شدم ؛ سیمان را داخل بشکه ریخته و با تهیه بتون جسد را داخل آن دفن کردم . دو روز از این موضوع گذشت ؛ بوی شدید ناشی از فساد جسد ، ساختمان را پر کرده بود و همین موضوع باعث اعتراض شدید همسایه ها شده بود ؛

وی افزود: روز 27 خرداد ماه پس از تاریک شدن هوا ، برای پیدا کردن چاره ای برای خلاص شدن از بشکه حاوی جسد به پشت بام رفته بودم که ناگهان دخترم نیز [ برای پیدان کردن علت بوی شدید ناشی از فساد جسد ] به پشت بام آمد و با دیدن بشکه ، به ناچار موضوع مرگ پدرش را با او در میان گذاشتم ؛ سرانجام تصمیم گرفتم تا موضوع را به پلیس اطلاع دهم و به همین علت با [ مرکز فوریت های پلیسی ] 110 تماس گرفته و موضوع مرگ همسرم را به پلیس اطلاع دادم ” .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” با توجه به اعتراف صریح زن جوان به ارتکاب جنایت و صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، متهمه صبح امروز برای برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از وی جهت تکمیل پرونده در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد ” .

نظرات بسته شده است.