تاريخ انتشار :یکشنبه 17 ژوئن 2018.::. ساعت : 11:49 ق.ظ
فاقدديدگاه

تشدید انتقاد اصلاح‌طلبان از عملکرد اقتصادی دولت/ ابطحی به روحانی: دولت گُنگ، لال و وزرای سوپر محافظه‌کار دارید

به گزارش شهریمیز به نقل از  خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، طی سخنانی در مراسم افطاری با اصحاب رسانه، وضعیت اقتصادی کشور را به یک جنگ‌روانی تشبیه کرده بود این اظهارات با انتقاد برخی حامیان دولت روحانی همراه شده است.

کواکبیان: وضع قاچاق کالا و ارز وخیم استانتقاد شدید دادستان تهران از مسئولان/ آیا مردم مستحق این همه گرانی هستند؟

سید محمد ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در همین زمینه و در واکنش به روحانی، گفت: فاصله بین اتاق رؤسای دولتی با واقعیت‌های گرانیِ بازار مشکلی است که بار آن بر دوش مردم است. رئیس‌جمهور می‌گوید گرانی روی کاغذها و آمارها و جلسات ما وجود ندارد. این یک جنگ روانی است اما رابطه جیب مردم با اتاق جلسات هیئت دولت نیست. با واقعیت بازار است.

ابطحی با تاکید بر اینکه “اگر هم گرانی جنگ روانی است، این جو روانی باید توسط دولتی‌ها شکسته شود”، خطاب به روحانی افزوده است: دولت گُنگ و لال که نمی‌تواند فضاهای روانی را بشکند. خیلی از وزرای سوپر محافظه کار شما، عامل به وجود آمدن این فضای به قول شما روانی هستند. تو را به خدا زودتر تغییرشان دهید. دولت ساکت و محافظه‌کار شما بهترین بستر جنگ روانی یا اقتصادی رقبا و یا دشمنان ایران است. میلیون‌ها ایرانی که‌به شما رای دادند و بزرگانی که از شما در انتخابات حمایت کردند، حالشان خوب نیست.

پیش‌ از این نیز برخی حامیان رئیس‌جمهور، با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت دوازدهم، خواستار ترمیم کابینه شده بودند که برای نمونه، مصطفی کواکبیان نماینده حامی دولت مجلس، تصریح کرده بود که به دلیل عملکرد اقتصادی، خجالت می‌کشد از اینکه از روحانی حمایت کرده است.

نظرات بسته شده است.