تاريخ انتشار :جمعه 15 ژوئن 2018.::. ساعت : 1:16 ق.ظ
فاقدديدگاه

امام جمعه پارس‌آباد: مجریان قانون در جذب نیروی انسانی سلیقه‌ای عمل نکنند

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مشاور عالی شهرداران کلان شهر ایران با انتقاد از برخی مسئولین شهرستان در جذب و اشتغال سلیقه‌ای نیروی انسانی اظهار داشت : مجریان قانون در منطقه مرزی در جذب نیروی انسانی در شرکتها، شهرداری‌ها و ادارات باید بر محور عدالت و رعایت حقوق همه شهروندان ذی‌صلاح بوده و جلوی هرگونه سو استفاده و سوء مدیریت همین‌طور افزایش بی‌رویه حقوق کارکنان شهرداری گرفته شود، به گونه‌ای که سیاست‌گذاریهای اشتباه منطقه موجب خیانت در امانت نشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان افزود: علیرغم تذکرات متعدد متاسفانه نبود تابلوهای راهنما در سطح شهرستان پارس‌آباد به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی و فرهنگی مردم و مسافران را دچار سردرگمی کرده و آسیبی بزرگ در حوزه جذب گردشگری بشمار می‌رود که امیدواریم مسئولان در اسرع وقت، نسبت به نصب تابلوها در داخل و سردرب وردی شهر به فوریت اقدام کنند.

رشادی تصریح کرد: مدیریت هزینه‌ها و جلوگیری از ریخت و پاشهای بی‌رویه در سطوح مختلف مدیریتی و هزینه کرد تاثیرگذار برای توسعه در کنار بهبود فضای اعتماد به مسئولین با کارآمدی و بهره گیری از دستاوردهای مدیریتی موفق از دیگر اصول اجرای قانون می‌باشد که این موضوعات باید به خوبی در شهرستان عمل شود.

مشاور عالی شهرداران کلان شهر ایران نیز ضمن تاکید بر نیازمندیهای توسعه منطقه بخصوص در قالب توسعه پایدار بهره‌گیری از ظرفیتهای کلان شهرهای ایران به صورت تجربه به منظور افزایش سطح چشم‌انداز توسعه تاکید کرده و ارائه پیشنهاد برای زمینه‌سازی جهش مدیریتی و کارآمدی نظام مدیریتی در منطقه بر تشکیل مجمع شهرداران مغان بواسطه شهرداران منطقه مغان و ارتباط تنگاتنگ با کلان شهرها برای بهره گیری از ظرفیتهای این تشکیلات اشاره داشت.

اعلام آمادگی دبیرخانه کلان شهرهای ایران برای اجرای طرحهای مطالعاتی و تحقیقاتی با هزینه دبیرخانه و معرفی سرمایه‌گذاران جهت بررسی زمینه و سرمایه‌گذاری جهت اشتغالزایی و پیشرفت هر چه بیشتر منطقه از دیگر مطالب در این جلسه بود.

حامد روشن چشم به برگزاری نشستهای کمیته‌های تخصصی دبیرخانه کلان شهرها در منطقه و توجه به توسعه انسانی بخصوص مسائل جوانان، زنان سرپرست خانوار، مقابله با کارتن خوابی، ایجاد فضای مطالعاتی و کتابخانه‌ای، مقابله با اعتیاد، گسترش ورزش همگانی و دیگر موارد با کمک کلانشهرها از موارد مورد بحث و بررسی این نشست بود که مورد استقبال و حمایت امام جمعه محترم پارس آباد قرار گرفت.

در انتهای این جلسه لزوم نگاه غیر سیاسی و تنش زا که باعث هدررفت انرژی و منابع منطقه برای توسعه و امید به زندگی در شهر می‌شود مورد تاکید طرفین بود.

نظرات بسته شده است.