تاريخ انتشار :یکشنبه 27 می 2018.::. ساعت : 11:16 ق.ظ
فاقدديدگاه

حل مشکلات حاشیه نشینی پارس آباد نیازمند اعتبارات بیشتر است

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، علی علایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد باز آفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف پارس آباد افزود: سکونتگاه های غیر رسمی و حاشیه نشینی این شهرستان از سایر شهرستان های استان بیشتر است و باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.
وی بر لزوم تعریف طرح های متناسب با وضعیت محله ها و پیگیری جدی و مستمر مصوبات و اجرای طرح های تعریف شده تاکید کرد و گفت: نتایج جلسات رصد می شود تا از ظرفیت موجود طرح در جهت منافع شهرستان بیشترین بهره برداری ممکن انجام پذیرد.
علایی همچنین با اشاره به اینکه شهرستان های دیگر استان اردبیل از قیر یارانه این طرح در حال بهره مندی هستند و مشکلات آسفالت معابر و خیابان های محلات هدف را پوشش داده اند، اظهار کرد: تاکنون حتی یک تن آسفالت با قیر یارانه ای از این محل اجرا نشده است.
وی خواستار پیگیری و نهایی کردن 2 هزار و 500 تن قیر سهم این شهرستان از محل این طرح شد.
فرماندار پاس آباد از مدیران شهرستان خواست با ایجاد حساسیت و در جریان گذاشتن مدیران متناظر استانی در زمینه اهمیت طرح های پارس آباد زمینه تصویب آنها را فراهم کنند.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
بر اساس آمارهای موجود در استان اردبیل در مجموع بیش از 2 هزار و 669 هکتار با سکنه بیش از 141 هزار نفر شامل یک هزار و 145 هکتار سکونتگاه غیر رسمی و نیز حدود یک هزار و 523 هکتار بافت ناکارآمد شهری شناسایی شده که حدود 30 درصد مساحت شهرهای اردبیل ، پارس آباد و مشگین شهر را شامل می شود.
6018/ 1257

نظرات بسته شده است.