تاريخ انتشار :دوشنبه 23 آوریل 2018.::. ساعت : 10:43 ق.ظ
فاقدديدگاه

اعتبارات ویژه به حوزه ورزش پارس‌آباد اختصاص می‌یابد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلسه شورای اداری اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد به ریاست سرپرست ورزش و جوانان استان اردبیل و با حضور برخی مسئولان شهرستانی و نیز مسئولان در حوزه ورزش این شهرستان برگزار و مسائل و مشکلات در حوزه ورزش پارس‌آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بازدید از پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد از دیگر برنامه‌هایی بوده که توسط سرپرست اداره کل ورزش و جونان استان و مسئولان ورزش شهرستان انجام شده و روند اجرای این پروژه‌ها و مشکلات در مسیر بهره‌برداری از آنها بررسی و در راستای پیگیری برای تکمیل آنها تاکید شد.

اختصاص اعتبارات ویژه به حوزه ورزش پارس‌آباد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد به دلیل استعدادهای خوبی که ورزشکاران دارد، هم در حوزه عمرانی و هم در حوزه ورزشی جزو اولویت‌دارترین شهرستان‌ها بوده و به نوعی قطب ورزش استان اردبیل است.

بهرام آقاخانی از افزایش اعتبارات ورزشی شهرستان پارس‌آباد خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا اعتبارات ویژه‌ای برای بخش عمرانی و ورزشی این شهرستان در نظر گرفته شده تا با این اقدام بتوانیم زمینه برای توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان و عمران و آبادانی هر چه بیشتر را برای شهرستان به همراه آوریم.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که این شهرستان در بخش ورزش‌های آبی دارد، اردوی تیم ملی کاناپولو در راستای رونق بخشیدن به این رشته ورزشی، این مسابقات در دریاچه مصنوعی کشت و صنعت مغان برگزار خواهد شد و نیز رینگ ورزشی برای رشته‌های رزمی برای شهرستان هم خریداری می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از پروژه‌های عمرانی و ورزشی شهرستان پارس‌آباد نیز تصریح کرد: پروژه بازسازی سالن ورزشی ایثار که با حجم عملیاتی ۴۰۰ متر از سال ۹۴ شروع شده و تا کنون ۲۰۰ میلیون تومان هزینه برای آن شده، با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، شهریورماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

آقاخانی با اشاره به پروژه سالن ورزشی چندمنظوره با حجم عملیاتی یک هزار و ۱۷۷ متر گفت: این پروژه از سال ۹۱ شروع شده و تا کنون ۳۹۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در شهریورماه سال مسال زمینه برای افتتاح آن فراهم می‌شود.

وی در مورد پروژه خوابگاه ورزشی این شهرستان افزود: این پروژه نیز با حجم عملیاتی ۵۵۰ متر از سال ۹۴ شروع شده و تا کنون ۳۰۰ میلیون هزینه در بر داشته و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در شهریورماه امسال کار احداث و تکمیل آن به پایان خواهد رسید.

بخش ورزش شهرستان پارس‌آباد نیازمند توسعه زیرساختهاست

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه از برگزاری مراسمات هفته جوان به ویژه جشنواره تجلیل از جوانان برتر شهرستان پارس‌آباد خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا برنامه‌های گرامیداشت این هفته با محوریت سازمان‌های مردمی و جوانان برگزار شود.

مرتضی سیدکلان با اشاره به جزئیات برنامه و جشنواره هفته جوان تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرا و برگزاری برنامه‌های هفته جوان این شهرستان امری مهم و ضروری بوده که انتظار می‌رود در راستای پیشبرد بهتر برنامه‌های این هفته اعضای ستاد در هفته جوان برنامه‌های خود را به دبیرخانه ستاد اعلام کنند.

وی با اشاره به برخی از مشکلات ورزش شهرستان افزود: ورزش شهرستان پارس‌آباد از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و درخششش ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی بیانگر این واقعیت بوده که باید در راستای شکوفایی استعدادهای ورزشی در منطقه حمایت‌های لازم را از ورزشکاران  و توسعه ورزش در شهرستان انجام دهیم.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد با اشاره به مشکلات شهرستان نسبت به ایجاد فضای ورزشی، حل مشکل مینی‌بوس اختصاصی، تجهیزات ورزشی مورد نیاز هیئت‌های ورزشی و اختصاص درآمد شهرستان از محل برگشتی‌های سالن‌های و ورزشی استیجاری شدند.

تجلیل از جوانان نخبه و برتر شهرستان پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه اظهار کرد: تجلیل از جوانان نخبه و برتر شهرستان در حوزه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در هفته جوان باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

اکبر صمدی بیان کرد: این برنامه‌ها فرصت مناسبی است تا جوانان در این مراسم که در قالب جشنواره هفته جوان برگزار می‌شود به مدت چند دقیقه به جای مسئولان از موفقیت خود و مشکلات پیش رو برای حاضران سخنرانی کنند.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس‌آباد گفت: از تمامی اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان انتظار می‌رود تا در برنامه هفته جوان مشارکت جدی داشته باشند.

نظرات بسته شده است.