تاريخ انتشار :جمعه 30 مارس 2018.::. ساعت : 1:44 ق.ظ
فاقدديدگاه

شهردار پارس آباد مغان : اجرای نهضت ۴۰ هزار تنی آسفالت در پارس آباد مغان

شهردار پارس آبادمغان، زیباسازی مبلمان شهری، لکه‌گیری آسفالت و رسیدگی به فضای سبز شهری و پاركها را مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری پارس آباد در سال جدید عنوان کرد.

 

⬅ رسیدگی به مبلمان شهری اولویت شهرداری است

⬅ شهردار پارس آبادمغان، زیباسازی مبلمان شهری، لکه‌گیری آسفالت و رسیدگی به فضای سبز شهری و پارکها را مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری پارس آباد در سال جدید عنوان کرد.

⬅ رحمت انوری آذر در حاشیه بازدید از آسفالت ریزی خیابان شهید بهشتی پارس آباد اظهار داشت: امسال برای بهسازی خیابانها و معابر شهری پارس آبادمغان ۴۰ هزار تن آسفالت در مناطق مختلف این شهر به‌کارگیری می‌شود.

⬅ وی با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه امسال حدود ۲ هزار تن آسفالت دیگر نیز توسط شهرداری شهر پارس آباد انجام می گیرد، گفت: این میزان آسفالت برای روکش و مرمت، حفاری و لایروبی آسفالت معابر شهر مورد استفاده قرار می گیرد.

⬅ شهردار پارس آبادمغان با بیان اینکه اولویت اول در شهرداری رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری، زیباسازی و طرح ساماندهی برخی پارک ها و ورود های شهر است، از نصب چندین المان موضوعی و مناسبتی در سطح شهر پارس آباد خبر داد.

⬅ انوری آذر همچنین از خرید ست بازی کودکانه و ست ورزشی در پارک های شهر خبر داد و گفت: شهرداری پارس آباد جهت رفاه حال شهروندان عزیز اقدام به خرید و نصب چراغهای تزئینی برای روشنایی پارکها با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان کرده است.

آران مغان

نظرات بسته شده است.