تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 22 مارس 2018.::. ساعت : 8:31 ب.ظ
فاقدديدگاه

کشف کلاهبرداری های ۲۰۰ میلیاردی در پارس آباد

سردار حسین عبدی،فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره کلاهبرداری با شگرد خاص خرید و فروش خودرو در شهرستان پارس آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی پارس آباد با انجام تحقیقات هدفمند و بررسی های تخصصی موفق به شناسایی کلاهبردار حرفه ای غیربومی استان اردبیل شدند، افزود: کلاهبردار حرفه ای در عملیاتی غافلگیرانه در خیابان امام خمینی (ره) اصلاندوز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از اعترافات کلاهبردار حرفه ای به فعالیت های مجرمانه خبر داد و گفت: کلاهبردار حرفه ای در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس لب به سخن گشوده و به کلاهبرداری از ۱۷ شهروند پارس آبادی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردار عبدی با اشاره به شگرد کلاهبردار حرفه ای دستگیر شده، تصریح کرد: مجرم دستگیر شده در ابتدا طعمه های خود را با خرید خودرو به قیمت پایین وسوسه کرده و پس از جلب اعتماد آنان و به بهانه خرید خودرو به تعداد زیاد و دریافت وجه نقد به صورت اولیه،‌ اقدام به کلاهبرداری می کرد.

نظرات بسته شده است.