تاريخ انتشار :شنبه 3 مارس 2018.::. ساعت : 10:07 ق.ظ
فاقدديدگاه

۱۹ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد جمع آوری شد

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، اکبر صمدی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی پارس آباد بر نظارت و تدابیر و اطلاع رسانی لازم برای پیشگیری از خطر احتمالی آنفولانزا و توقیف و انهدام مرغ های فاقد مجوزهای بهداشتی خبر داد.
او بر تشدید نظارت و بازرسی های مشترک از مراکز بهداشتی و خدمات رسان و اصناف و نانوایی ها در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: طرح بسیج سلامت و استقبال از میهمانان نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی و ارزیابی خدمات ارائه شده اجرا می شود.
فرماندار پارس آباد با اشاره به افتتاح ۲ کلینیک غربالگری سرطان و شیمی درمانی و کلینیک درمانگاه فوق تخصصی شهدا ، و اینکه ساختمان بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی به پایان رسیده، افزود: تجهیزات چهارگانه و هتلینگ این بیمارستان در حال نصب و اجرا می باشد.
وی گفت: با بهره برداری از بیمارستان جدید و انتقال بخشی از بیمارستان قدیمی به آن فضای لازم برای ایجاد دانشکده پرستاری و مامایی فرآهم خواهد شد که این امر نیز با توجه به نیاز منطقه و وجود پتانسیل های بالا مورد پیگیری برای استقرار می باشد.
صمدی با اشاره به اجرای طرح آبرسانی عمران آباد و مجتمع امام علی (ع) در بخش اصلاندوز از حل مشکل تامین آب شرب بهداشت و پایدار برای ۴۰ روستا و قشلاق فاقد آب لوله کشی خبر داد و افزود: عملیات اجرایی سیویل تصفیه خانه فاضلاب شهر پارس آباد در حال اتمام بوده و تجهیزات الکترومکانیکال نیز در حال خریداری و پیگیری برای نصب می باشد که با بهره برداری از این طرح مشکل زیست محیطی موجود نیز حل خواهد شد.
به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، رئیس شبکه بهداشت و درمان پارس آباد نیز در این جلسه از عدم وجود بیماری آنفولانزای مرغی در این شهرستان خبر داد و گفت: هیچ بیماری مشکوک به آنفولانزای مرغی در پارس آباد شناسایی یا مشاهده نشده است.
جعفرپور از شهروندان و عموم مردم خواست در صورت مشاهده یا مرگ و میر مشکوک در پرندگان با فوریت های پزشکی بهداشتی به شماره ۱۹۰ تماس حاصل کنند.
وی در زمینه طرح بسیج سلامت نوروزی از ۱۵ اسفندماه اظهار کرد: این طرح به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: پارسال ۱۷۰ میلیارد ریال صرف طرح های بهداشتی و درمانی پارس آباد شد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
۶۰۱۸/۶۰۱۶

نظرات بسته شده است.