تاريخ انتشار :چهارشنبه 9 آوریل 2014.::. ساعت : 9:31 ب.ظ
فاقدديدگاه

جناح های سیاسی زیر چتر ولایت فقیه فعالیت می کنند

به گزارش  شهریمیز  به نقل از  سلام نو  وزیر اطلاعات گفت: با کسانیکه بخواهند به امنیت و آسایش جامعه خدشه وارد کنند برخورد می شود و اجازه نمی دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.

محمود علوی وزیر اطلاعات امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی شرکت و طی سخنانی اظهار داشت: رویکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم تحقق و تقویت احساس امنیت در بین آحاد مردم است.

علوی در بیرجند افزود: با کسانیکه بخواهند به امنیت و آسایش جامعه خدشه وارد کنند برخورد می شود و اجازه نمی دهیم دشمنان ملت از مردم سلب امنیت کنند.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: فرهنگ جامعه، پشتوانه امنیت آن است و شکوفایی اقتصادی در گرو فرهنگ جهادی و مشارکت همگانی است.

علوی افزود: حماسه 8 سال دفاع مقدس جلوه ای از حضور مردم در تامین امنیت کشور بود و مردم نشان دادند که همیشه با وحدت و همدلی در مقاطع مختلف حماسه آفرین بوده اند.

علوی گفت: از نگاه دولت یازدهم همه جناحهای سیاسی برای خدمت به مردم پا به عرصه گذاشته اند و بر این اساس در زیر چتر حمایتی ولایت فقیه به فعالیت می پردازند.

وزیر اطلاعات افزود: مدیران کشور سرمایه های ارزشمند تلقی می شوند و اگر چنانچه مشاهده شود مدیری دچار لغزش است با نگاه صیانتی هدایت خواهد شد.

علوی همچنین به جایگاه خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این استان با داشتن فرهیختگان و علمای نامی و همچنین برخورداری از فرهنگ ایمانی جزو افتخارات ایران اسلامی است.

 

نظرات بسته شده است.