تاريخ انتشار :یکشنبه 25 فوریه 2018.::. ساعت : 7:57 ب.ظ
فاقدديدگاه

آتش‌سوزی ۹ میلیارد ریال خسارت در پارس‌آباد برجای گذاشت

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سرهنگ حسین بهمنی بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با مسئولان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: چند روز گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریتهای پلیس 110 مبنی بر وقوع حادثه آتش‌سوزی در یک از مغازه‌های سطح شهر در پارس‌آباد ماموران انتظامی به همراه آتش‌نشانان و نیروهای امدادی به محل اعزام و در محل آتش‌سوزی حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی در یکی از مغازه‌های شهرستان پارس‌آباد ۹ میلیارد ریال خسارت بر جای گذاشته است افزود: متاسفانه در این حادثه شعله‌های آتش به یکی از مغازه‌های همجوار و همسایه محل حادثه نیز سرایت کرده بود که خسارت وارده بر اثر این آتش‌سوزی 9 میلیارد ریال برآورد و اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: ماموران انتظامی و آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه در یک مغازه رنگ و ابزارفروشی رخ داده که با اقدام به موقع آتش نشانان و همکاری نیروهای پلیس آتش بلافاصله مهار شد و در صورت مهار نشدن آتش‌سوزی پیش‌بینی می‌شد این اتفاق خسارت زیادی نسبت به خسارت فعلی در شهرستان به بار آورد.

بهمنی ادامه داد: علت حادثه در این مغازه رنگ و ابزارفروشی هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است اما به دلیل رفع برخی ابهامات در آینده‌ای نزدیک علت حادثه را اعلام خواهیم کرد چرا که ابعاد حادثه در دست بررسی می‌باشد.

وی اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی یک باب مغازه ابزار و رنگ فروشی صبح روز جمعه ۴ اسفند در خیابان شهید بهشتی پارس‌آباد رخ داده بود که بعد از تلاش یک ساعت و نیم آتش نشانان پارس‌آباد اطفاء حریق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر رعایت و احتیاط در برخی موارد را به مغازه‌فروشان و کسبه بازار از تمامی مسئولان شهرستانی نیز خواست تا در صورت رخداد چنین حوادثی سریعا جهت شناسایی و بررسی ابعاد حادثه و قضیه فورا در محل حاضر شده و در این زمینه تعللی نداشته باشند.

نظرات بسته شده است.