تاريخ انتشار :یکشنبه 25 فوریه 2018.::. ساعت : 7:57 ب.ظ
فاقدديدگاه

اقلام مورد نیاز شب عید مردم در پارس آباد توزیع می شود

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، اکبر صمدی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: میوه ها در بیش از ۱۰ نقطه از شهر توسط عوامل تعاونی روستایی با قیمت های مصوب دولتی توزیع خواهد شد.
او همچنین بر ساماندهی دستفروشان و وانت های میوه فروشی و هدایت آنها از هسته مرکزی شهر و پیاده روها به نمایشگاههای نوروزی و مکان های پیش بینی و برنامه ریزی شده تاکید کرد.
وی با اشاره به تب و تاب بازار در آستانه نوروز و افزایش شدت تقاضای مردم در این ایام و تغییر و تحول در ساختار بازار و افزایش تعداد دستفروشان و احتمال سوء استفاده برخی افراد از شرایط و نیاز مردم برای افزایش قیمت و یا احتکار اقلام اساسی بر تشدید نظارت و برخورد با متخلفان توسط ادارات و نهادهای نظارتی و بازرسی های ویژه و برنامه ریزی برای تدابیر کنترل بازار و استفاده از ابزارهای تنظیم بازار در این روزها تاکید کرد.
وی افزود: اداره صنعت ، معدن و اتاق اصناف و شهرداری ها باید ضمن انجام وظایف قانونی برنامه های و مکان یابی لازم برای شرایط بازار را در نمایشگاههای نوروزی و ساماندهی ها داشته باشند.
او همچنین از پیش بینی تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی اقلام ارائه شده در نمایشگاههای تنظیم بازار خبر داد و گفت: شهرداری با شناسایی دستفروشان شهر مکان های پیشنهادی را بررسی و کارشناسی و ارزیابی و از ظرفیت های اماکن خالی و متروکه موجود در ساماندهی این قشر بهره برداری کند.
دادستان پارس آباد نیز در این جلسه گفت: مسئولان ادارات باید وظایف خود را به نحو احسن اجرا کرده و شهر را به چالش و مشکلات ترافیکی دچار نکنند.
او با تاکید بر لزوم نظارت بر قیمت ها و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی مردم از برخورد شدید با عوامل بر هم زننده نظم بازار و قانون شکان در این ایام خبر داد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
۶۰۱۸/۶۰۱۶

نظرات بسته شده است.