تاريخ انتشار :یکشنبه 18 فوریه 2018.::. ساعت : 8:56 ق.ظ
فاقدديدگاه

مجموعه گردشگری دریاچه گیلارلو به سایت ورزشی آبی تبدیل می شود

ابراهیم امامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگا ر ایرنا افزود: ظرفیت گردشگری دریاچه گیلارلو به مراتب بالا است وبا ساماندهی آن می توان این منطقه را به یکی از مناطق مسافرپذیر تبدیل و به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کرد.
وی با بیان اینکه دریاچه گیلارلو مکان مناسبی برای گردشگری است افزود: این مجموعه ظرفیت توسعه ورزش های آبی، کمپی های تمرینی ، مکان اقامتی و شهربازی را دارد و در صورت راه اندازی آنها تحول عظیمی در بخش گردشگری این شهرستان روی خواهد داد.
فرماندار شهرستان گرمی سرمایه گذاری برای توسعه و رونق این مجموعه را ضروری خواند و گفت: برای شتاب بخشیدن به این مجموعه لازم است سرمایه گذاری جدیدی در این مجموعه صورت بگیرد و البته دولت هم می تواند در ایجاد زیر ساخت های لازم در این حوزه مساعدت کند.
امامی با اشاره به طرح های در دست اجرا در گرمی بیان کرد: راه اندازی مجموعه گلخانه ای آنگوتلار، تکمیل فاز اول مجتمع موران و آبرسانی به ۶۴روستا ، آسفالت ریزی راه ۱۸ روستا تبدیل بخش موران به شهر ، راه اندازی اینترنت نسل چهارم ، تامین زیرساخت های مورد نیاز منطقه آزاد تجاری و صنعتی ، پیگیری طرح کریدور شمال استان ، راه اندزی مجتمع پتروشیمی و راه اندازی ۲ ناحیه صنعتی انگوت و موران تحت عنوان شهرک های صنعتی از جمله طرح های در دست اجرا در این شهرستان می باشد.
وی محرومیت زدایی درشهرستان گرمی را خواستار شد و افزود: محوریت توسعه در این شهرستان کشاورزی است که نیازمند توسعه بیشتر و برنامه ریزی برای رفع مشکلات است .
گرمی مغان در یکصد کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار:یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/۶۰۱۶/۷۱۱۰

نظرات بسته شده است.