تاريخ انتشار :سه‌شنبه 13 فوریه 2018.::. ساعت : 12:02 ب.ظ
فاقدديدگاه

۷ تن قند آلوده در پارس‌آباد کشف و ضبط شد

سرهنگ حسین بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: با تلاش‌های ماموران نیروی انتظامی شهرستان ۷ تن و ۶۸۰ کیلوگرم قند آلوده به ماده سفیدکننده بلانتیک در پارس‌آباد کشف و ضبط شده و از ورود آنها به بازار جلوگیری شد.

وی افزود: گزارش‌های مردمی در این زمینه مبنی بر ورود قندهای آلوده به ماده سفیدکننده بلانتیک به بازار به پلیس شهرستان ارائه شد که به دنبال دریافت این گزارش‌ها بررسی‌ها در این زمینه در دستور کار ویژه نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفته و در این زمینه بررسی‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از شناسایی سه فروشگاه بزرگ عرضه این قندهای آلوده در شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام شد و پس از شناسایی این فروشگاه‌های متخلف اقدامات در راستای جلوگیری از فعالیت آنها انجام شد.

بهمنی با بیان اینکه این قندها قابلیت مصرف انسانی نداشته و بسیار خطرناک و سرطان‌زا است، تصریح کرد: بیش از هفت تن از این قندها در سه فروشگاه شناسایی شده و  بنا بر اعلام نظر کارشناس شبکه بهداشت و درمان تولید این انطباقی با استانداردهای ملی نداشته و آلوده بودن این قندها مورد تائید واقع شد.

وی بیان کرد: قندهای کشف شده از این فروشگاه‌ها ثبت و ضبط شده و به انبار شبکه بهداشت و درمان منتقل شد و در این رابطه سه نفر مجرم و متخلف نیز شناسایی شده و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از برخورد با عاملان تهدید امنیت غذایی و سلامت مردم در شهرستان خبر داد و افزود: در این زمینه نیروی انتظامی شهرستان اهتمام جدی داشته و تلاش می‌کند که با تهدیدکنندگان امنیت و سلامت مردم و هرگونه اقدام در این حوزه برخورد قاطع و قانونی داشته باشد.

نظرات بسته شده است.