تاريخ انتشار :سه‌شنبه 6 فوریه 2018.::. ساعت : 11:02 ق.ظ
فاقدديدگاه

استقبال از ساغلام در شهرآورد تبریز/شاگردان برانکو در اندیشه انتقام از برزیلی‌ها

به گزارش شهریمیز به نقل از  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های هفته بیست و لیسوم گ برتر فوتبال روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود.

تراکتورسازی- گسترش فولاد/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت ۱۴:۱۵

دربی تبریز میان ۲ تیم فوتبال تراکتورسازی و گسترش فولاد در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود. طبق حکم کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی به علت فحاشی هواداران خود از برگزاری یک بازی خانگی محروم شده بود، اما با موافقت سازمان لیگ و کمیته انضباطی محرومیت باشگاه تراکتورسازی به حالت تعلیق درآمد.

براین اساس دربی تبریز قرار است در ورزشگاه یادگار امام تبریز با حضور هواداران ۲ تیم تبریزی برگزار شود. البته قرار است محرومیت تراکتورسازی در اولین بازی خانگی این تیم در تبریز اعمال شود و دیدار این تیم برابر پیکان در هفته بیست و پنجم در استانی غیر از آذربایجان شرقی و تهران برگزار می‌شود.

تراکتورسازی ها با هدایت ساغلام سرمربی جدید خود بعد از چند هفته ناکامی توانستند برابر پدیده پیروزی پر گلی در لیگ برتر کسب کنند و با ۲۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار بگیرند.

آن‌ها با برد برابر پدیده با روحیه بالا به مصاف همشهری خود گسترش فولاد می‌روند و قصد دارند با پیروزی در دربی تبریز دل هواداران خود را شاد کنند.

در آن سوی میدان، تیم گسترش فولاد هفته گذشته برابر مشکی پوشان خراسان در ورزشگاه خانگی خود متوقف شد و با ۳۰ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد.

تیم گسترش فولاد قصد دارد با برتری در دربی تبریز یک پله در جدول رده بندی صعود کند، اما کار سختی برابر همشهری خود تراکتورسازی دارد.

ایران پوریان بازیکن تراکتورسازی مصدومیتش برطرف شده است و مشکلی برای همراهی این تیم در دربی تبریز ندارد، اما اسلامی خواه به علت پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی این تیم تبریزی نیست.

سید محمد خرم الحسینی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم گسترش فولاد در دربی تبریز نیست.

صنعت نفت آبادان – پرسپولیس / ورزشگاه تختی آبادان ساعت ۱۷

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته توانستند با نتیجه ۲ بر صفر از سد زرد پوشان اصفهانی عبور کنند و با ۵۱ امتیاز صدر نشینی خود را تثبیت کنند. شاگردان برانکو با ذوب آهن تیم دوم جدول رده بندی اختلاف ۱۳ امتیاز دارند و در صورت برتری برابر تیم صنعت نفت آبادان اختلاف خود را با رقیب اصفهانی خود زیاد می‌کنند و دست نیافتنی‌تر می‌شوند.

شاگردان برانکو در بازی رفت لیگ برتر فوتبال توانستند با نتیجه ۲ بر صفر برابر صنعت نفت آبادان پیروز شوند، اما آن‌ها در جام حذفی برابر این تیم آبادانی شکست خوردند و از صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها بازماندند.

تیم پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده و امیدوار است شکست در جام حذفی مقابل تیم صنعت نفت آبادان را جبران کند و با دست پر به تهران باز گردد.

در روز‌های اخیر ناراحتی محسن مسلمان از نیمکت نشینی اش حاشیه‌هایی برای پرسپولیس ایجاد کرده است و شاید برانکو در بازی با صنعت نفت آبادان هم هافبک بازیساز خود را روی نیمکت بنشاند و از بشار رسن در ترکیب اصلی استفاده کند.

در آن سوی میدان، شاگردان فراز کمالوند هفته گذشته برابر فولاد خوزستان به تساوی یک – یک دست یافتند و با ۲۹ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارند.

تیم صنعت نفت آبادان در جام حذفی برابر استقلال شکست خورد و از گردونه این رقابت‌ها کنار رفت. براین اساس این تیم همه تمرکز خود را بر روی بازی‌های لیگ برتر گذاشته است تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابد.

سوشا مکانی دروازه بان تیم صنعت نفت آبادان برابر تیم استقلال در جام حذفی اشتباهات زیادی در درون دروازه این تیم آبادانی داشت و در دریافت ۲ گل از آبی پوشان پایتخت مقصر اصلی بود.

مکانی به علت اشتباهات زیاد برابر استقلال مورد انتقاد هواداران آبادانی قرار گرفت و همین موضوع باعث شد که فراز کمالوند از این دروازه بان در برابر فولاد خوزستان استفاده نکند و نوشی صوفیانی را درون دروازه قرار بدهد.

سوشا مکانی دوست دارد این هفته در درون دروازه صنعت نفت آبادان قرار بگیرد چرا که انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابق خود یعنی پرسپولیس دارد.

مرتضی اسدی به علت محرومیت قادر به همراهی تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس نیست. در آن طرف هم پرسپولیس محروم ندارد و فقط کامیابی نیا به علت مصدومیت نمی‌تواند این تیم را در این بازی همراهی کند.

سایپا -ذوب آهن/ پنج شنبه ساعت ۱۶

تیم فوتبال سایپا با هدایت على دایى توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها ٩ برد،٨ مساوى،۵ باخت،٢٣ گل زده و ٢۶ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند و با کسب ٣۵ امتیاز رده چهارم جدول را به خود اختصاص دادند.

بازیکنان تیم فوتبال سایپا در هفته بیست و دوم لیگ برتر در برابر تیم پارس جنوبى به تساوى صفر – صفر رضایت دادند و قرار است شاگردان دایى براى کسب امتیاز این بار برابر ذوبى هاى اصفهان به میدان بروند.

در آن طرف شاگردان امیر قلعه نویى با پیروزی در هفته بیست و دوم مقابل استقلال تهران با انگیزه فراوان به دنبال این هستند که ٣ امتیاز این بازى را نیز کسب کنند تا در آن صورت جایگاه خود را تثبیت کنند.

تیم فوتبال ذوب آهن تا هفته بیست و دوم رقابت هاى لیگ برتر توانسته ٣٨ امتیاز را کسب و در رده دوم جدول قرار بگیرد و تا به اینجاى رقابت‌ها ١٠ برد،٨ مساوى،۴ باخت،٣٢ گل زده و ٢٣ گل خورده را در کارنامه به ثبت رساند.

جدال دایى و قلعه نویى در این هفته دیدنى است و شاگردان هر ۲ سرمربى به دنبال دریافت ٣ امتیاز بازى هستند.

استقلال تهران -سپید رود رشت/ پنج شنبه ساعت ۱۶

بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا هفته بیست و دوم رقابت هاى لیگ برتر موفق شدند ٨ برد،٨ مساوى،۶ باخت،٢۴ گل زده و ١٢ گل خورده را در کارنامه خود ثبت کردند.

شاگردان شفر همچنین تا به اینجاى رقابت‌ها توانستند ٣٢ امتیاز کسب کنند و در رده ششم جدول قرار بگیرند.

آبى پوشان پایتخت با باخت مقابل ذوب آهن با نتیجه ٢ بر یک در هفته بیست و دوم لیگ برتر بدون شک به دنبال جبران شکست و کسب ٣ امتیاز مقابل سپید رود رشت هستند.

در آن سو تیم فوتبال سپید رود رشت با هدایت على کریمى توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها ۵ برد،۵ مساوى،١٢ باخت،٢٠ گل زده و ٢٩ گل خورده را در کارنامه ثبت کنند و تا به اینجاى رقابت‌ها با کسب ٢٠ امتیاز رده چهاردهم جدول لیگ را به خود اختصاص داده اند.

شاگردان کریمى در هفته بیست و دوم لیگ برتر در دیدار مقابل استقلال خوزستان به تساوى یک – یک رضایت دادند و بدون شک سپید رودى‌ها براى ارتقا جایگاه خود در جدول نیاز مبرمى به ٣ امتیاز برابر استقلال دارند.

پدیده -پارس جنوبى/جمعه ساعت ۱۴:۳۰

تیم فوتبال پدیده با هدایت مهاجرى توانسته ٢٣ امتیاز را کسب کرده و در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.

شاگردان مهاجرى در دیدار هفته گذشته شکست سنگینى را مقابل تراکتورسازى داشتند و براى جبران باخت ٣ بر صفر بدون شک نیاز مبرمى به برد برابر پارس دارند تا بتوانند تا یک پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده همچنین تا هفته بیست و دوم لیگ موفق شدند ٧ برد،٨ مساوى،٧ باخت،٢٧ گل زده و ٢۶ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.

در آن سو شاگردان تارتار در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر به تساوى صفر – صفر مقابل سایپا رضایت دادند و بدون شک آن‌ها براى ارتقاى جایگاه خود در جدول نیاز مبرمى به کسب ٣ امتیاز بازى دارند.

بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی موفق شدند تا به اینجاى رقابت‌ها ٨ برد، ١٠ مساوى،۴ باخت،٢۶ گل زده و ٢٠ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند و با کسب ٣۴ امتیاز جایگاه پنجم جدول را از آن کنند.

استقلال خوزستان -فولاد/جمعه ساعت ۱۵

شاگردان ویسى موفق شدند ۴ برد،٧ مساوى،١١ باخت،١۶ گل زده و ٣۴ گل خورده را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در دیدار هفته گذشته مقابل سپید رود به تساوى یک – یک دست پیدا کرده و در صورت کسب ٣ امتیاز مقابل فولاد مى تواند یک تا ۲ پله جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان با کسب ١٩ امتیاز رده پانزدهم جدول را از آن خود کرده اند.

در طرف مقابل تیم فوتبال فولاد موفق شده ٩ برد،١٠ مساوى،٢ باخت،٢۴ گل زده و ١٧ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

شاگردان پورموسوى در دیدار هفته گذشته مقابل صنعت نفت به تساوى یک – یک رضایت دادند.

بازیکنان تیم فوتبال فولاد تا به اینجاى رقابت‌ها با کسب ٣٧ امتیاز رده سوم جدول را به خود اختصاص دادند و آن‌ها با برد در این هفته مى توانند رده دوم را از ذوبى‌ها پس بگیرند.

پیکان -سیاه جامگان/جمعه ساعت ۱۵

بازیکنان تیم فوتبال پیکان تا به اینجاى رقابت‌ها موفق شدند ٧ برد،٨ مساوى،۶ باخت،٢٠ گل زده و ١٨ گل خورده را در کارنامه ثبت کنند.

شاگردان جلالى در دیدار هفته گذشته مقابل نفت تهران به تساوى یک – یک رضایت دادند.

پیکانى‌ها تا هفته بیست و دوم لیگ توانستند با کسب ٢٩ امتیاز رده هشتم جدول را کسب کنند.

در آن طرف شاگردان عنایتى با کسب ١۵ امتیاز جایگاه شانزدهم جدول را به خود اختصاص دادند و بدون شک آن‌ها براى خروج از بحران نیاز مبرمى به کسب ٣ امتیاز برابر پیکان دارند.

تیم فوتبال سیاه جامگانتا هفته بیست و دوم رقابت هاى لیگ برتر ٢ برد،٩ مساوى،١١ باخت،١٣ گل زده و ٢۶ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.

سپاهان- نفت تهران/ ورزشگاه نقش جهان  جمعه ساعت ۱۶

زرد پوشان اصفهانی هفته گذشته در ال کلاسیکوی ایرانی برابر پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند. آن‌ها در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و با ۲۲ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

منصور ابراهیم زاده سرمربی جدید سپاهان در اولین حضورش در این تیم نتوانست به موفقیت دست یابد، اما این مربی قصد دارد این تیم اصفهانی را از بحران حارج کند. البته ابراهیم زاده برای ایجاد تغییر و تحولات در سپاهان کار سختی پیش رو دارد.

مسئولان سپاهان هنوز هم امیدوار هستند که تیمشان در لیگ برتر می‌ماند و به لیگ دسته یک سقوط نمی‌کند.

تیم سپاهان به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد تا همچنان امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد، اما کار سختی برابر تیم متحول شده نفت تهران دارد.

عزت اله پورقاز و مهدی شریفی به علت محرومیت قادر به همراهی سپاهان در این بازی نیستند. علاوه بر این جلال علی محمدی و رسول نوید کیا هم به علت مصدومیت نمی‌توانند تیم خود را برابر نفت تهران همراهی کنند.سپاهان با وجود مصدومان و محرومان زیاد کار سختی برابر نفت تهران پیش رو دارد.

در آن سوی میدان، تیم نفت تهران هفته گذشته برابر پیکان با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شد و با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. این تیم قصد دارد با برتری برابر سپاهان جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد، اما کار سختی در اصفهان پیش رو دارد.

نظرات بسته شده است.