تاريخ انتشار :شنبه 3 فوریه 2018.::. ساعت : 11:05 ق.ظ
فاقدديدگاه

اردبیل| برقراری پروازهای زیارتی به مشهد از فرودگاه پارس‌آباد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، اکبر صمدی عصر امروز در نشست با مدیرکل شرکت هواپیمایی ایران ایر نمایندگی استان اردبیل اظهار داشت: نخستین پرواز برنامه‌ا‌ی فرودگاه پارس‌آباد مغان همزمان با دهه مبارک فجر در روز جمعه ۱۳ بهمن‌ماه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی برنامه‌های پرواز در سطح استان و شهرستان و شرکت‌های کشت و صنعت و شرکت‌های پیمانکاری پایاب سد خداآفرین و گمرک مرزی بیله‌سوار افزود: با توجه به استقبال بالای مردمی از پروازهای به مقصد تهران فرودگاه پارس‌آباد مغان، پروازهای زیارتی به مشهد مقدس نیز در آینده هدف‌گذاری شده است.

صمدی با بیان اینکه بدون برقراری پروازها زحمات عوامل اجرایی پروژه فرودگاه که با اعتباری کلان به مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد تومان نوسازی و توسعه یافته بود معنا پیدا نمی‌کرد، گفت: جا دارد از زحمات مدیرکل فرودگاهای کشور و مدیرعامل شرکت هما در برقراری پروازها و عمل به وعده‌های داده شده که باعث تحقق و تکمیل فرآیند پروازها شد قدردانی کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: همکاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان به خصوص خبرنگاران شهرستان در اطلاع رسانی برنامه‌های پرواز فرودگاه و نصب بن‌رهای اطلاع‌رسانی در سطح شهر پارس‌آباد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سخنرانی که قبل از خطبه‌های نماز جمعه به مناسب دهه مبارکه فجر داشته به پروازهای این فرودگاه اشاره شد، اظهار کرد: از فرصت به دست آمده در این ایام دهه فجر در صدا و سیما و رادیوی استانی و سراسری برای اطلاع‌رسانی استفاده خواهیم کرد تا شاهد رونق رو به رشد فرودگاه در آینده نیز باشیم.

صمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر توسعه ترمینال و پایانه مسافری برای ارتقا سطح پذیرش از مسافران به سرعت در حال انجام است، بیان کرد:  برگزاری  مراسم استقبال از مسافران همزمان با نخستین پرواز و اجرای برنامه‌های فرهنگی  و ورزشی با هدف معرفی ظرفیت‌های فرودگاه پارس‌آباد در ایام دهه مبارک فجر انجام می‌شود.

مدیرکل ایران ایر نمایندگی استان اردبیل نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های فرماندار شهرستان پارس‌آباد در تامین نیازهای اولیه برقراری پرواز و اطلاع رسانی شایسته برنامه‌ها در سطح شهرستان و استان که سبب شده استقبال خوبی از پروازهای پارس‌آباد به تهران شود، گفت: شرکت هما یک شرکت بازرگانی است.

چراغیان افزود: توجیه اقتصادی پروزاها برای شرکت مهم است اما دید شرکت هما برای ادامه و گسترش پروازهای فرودگاه پارس‌آباد مثبت بوده و در آینده در صورت تامین شرایط لازم برای نشست و برخواست هواپیماهای جت، پروازهای مشهد نیز در برنامه شرکت هما قرار خواهد گرفت.

نظرات بسته شده است.