تاريخ انتشار :دوشنبه 29 ژانویه 2018.::. ساعت : 4:54 ب.ظ
فاقدديدگاه

اولین پرواز پارس آباد جمعه هفته جاری به مقصد تهران انجام خواهد شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر صمدی، فرماندار شهرستان پارس‌آباد در همایش خادمین عتبات عالیات شهرستان پارس آباد اظهار کرد: بعد از چندین سال با فعال شدن فرودگاه پارس‌آباد که به اذعان همه از بهترین شرایط پرواز برخوردار است ما قادر خواهیم بود علاوه بر دایر کردن پروازهای مسافربری نسبت به دایر کردن پروازها با هدف جابجایی محموله‌های تولیدی در منطقه اقدامی جدی و عملیاتی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی مجدد فرودگاه پارس‌آباد و چک کردن دستگاه کمک ناوبری فروگاه آماده پرواز است، خاطرنشان کرد: با انجام تمهیدات لازم فرودگاه از هر لحاظ آماده پرواز است و بلیط مسیرهای تهران به پارس آباد و بالعکس از روز جمعه هفته جاری در شرکت های هواپیمایی عرضه خواهد شد.

فرماندار پارس آباد ادامه داد: فرودگاه پارس‌آباد با توجه به اینکه در یک موقعیت و شرایط مناسبی قرار دارد به راحتی می‌توان با تقویت و توسعه پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه زمینه استقبال خوبی را از این فرودگاه مهیا کرده و توان عملیاتی کردن پروازهای مختلف را فراهم کرد.

صمدی اظهار کرد: در صورت استقبال شهروندان منطقه از پروازهای فرودگاه پارس آباد هم امکان افزایش پروازها و هم امکان برقراری پرواز به سایر مناطق کشور و خارج از کشور از جمله پارس آباد مشهد نیز دایر خواهد شد، در غیر اینصورت پروازها با همین سبک و سیاق دنبال خواهد شد.

وی در پایان از برقراری پروازها در روزهای جمعه و دوشنبه خبر داد و گفت: تا اطلاع ثانوی پروازها روزهای جمعه و دوشنبه و دو روز در طول هفته بصورت رفت و برگشت برقرار خواهد شد.

نظرات بسته شده است.