تاريخ انتشار :یکشنبه 28 ژانویه 2018.::. ساعت : 11:35 ق.ظ
فاقدديدگاه

۴۹۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در پارس‌آباد به بهره‌برداری رسید

اکبر صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: افرادی که در خارج از شهر و در تهران نشسته‌اند در امورات شهرستان تعیین تکلیف نکنند چرا که صاحبان اصلی منطقه اهالی شهرستان هستند که با مشارکت و همکاری این افراد برنامه‌ها و مشکلات منطقه را حل خواهیم کرد و اجازه دخالت آنها را در مسائل شهرستان نخواهیم داد.

وی بیان کرد: اگر در منطقه پول گندم و سویا پرداخت نشود و یا در مورد بیمارستان و  فرودگاه شاهد تغییر در افتتاح و بهره‌برداری آنها باشیم آقایان اعلام می‌کنند کار دولت بوده پس چرا موقع پرداخت پول گندم و سویا نفری پیدا شده و اظهار می‌کنند که من گرفته‌ام و یا آقایی موقع بهره‌برداری و افتتاح فرودگاه و یا بیمارستان ظاهر شده و می‌گوید  من آورده‌ام.

صمدی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر مردم بر اساس احساس وظیفه خود به میدان آمدند و نشان دادند بر خلاف تبلیغات دشمنان، در ایستادگی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده بالایی برخوردارند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در طول چهار سال گذشته بیش از ۴۹۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۹۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اعلام اینکه مجوز دستگاه  MRI برای شهرستان پارس‌آباد مغان صادر شده است، افزود: بعد از پیگیری‌های مکرر مجوز دستگاه MRI اخذ شده  و تا عید نوروز راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد مغان با بیان اینکه طرح ناحیه عمرانی اول و دوم با اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده  و عملا کار واگذاری آن شروع شده است، اظهار کرد:مساحت پایاب ناحیه عمرانی دوم سد خداآفرین ۱۰ هزار هکتار است که از این میزان ٨

نظرات بسته شده است.