تاريخ انتشار :جمعه 26 ژانویه 2018.::. ساعت : 1:09 ق.ظ
فاقدديدگاه

احداث راه آهن اردبیل- پارس آباد پیگیری می شود

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا، بهرو ز ندایی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل افزود: مشاور طرح راه آهن اردبیل- پارس اباد در حال پایان مطالعه آن است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۲۰هزار میلیارد ریال هزینه شود.
وی با اشاره به عملیات اجرایی راه آهن اردبیل – میانه بیان کرد: عملیات ۱۲ قطعه این طرح فعال شده و با فعالیت شبانه روزی پیمانکاران با شتاب خوب در حال اجراست.
ندایی به افزایش اعتبار راه آهن اردبیل خبر اشاره کرد و‌بیان کرد: برای سال آینده اعتبار این طرح افزایش می یابد و تلاش می شود از صندوق توسعه ملی هم اعتبار لازم برای تکمیل آن هم تخصیص یابد.
معاون امورعمرانی استاندار اردبیل با اشاره به احداث بزرگراه ها در اردبیل افزود:۱۳۷ کیلومتر بزرگراه و ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی در استان وجود دارد و مقرر است در برنامه چهار ساله حدود ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه دیگر در استان احداث شود .
وی احداث بزرگراه درام- کلور، گرمی – اردبیل و سه راهی صحرا -مشگین شهر را از جمله طرح های بزرگراهی در دست اجرایی استان اردبیل اعلام کرد.
در این آیین از تلاش های ناصر نصیری تقدیر شده و علی نواداد بعنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل معرفی شد. نواداد پیش از این معاون امور اقتصادی و‌توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی بود.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۱۰

نظرات بسته شده است.