تاريخ انتشار :جمعه 26 ژانویه 2018.::. ساعت : 1:13 ق.ظ
فاقدديدگاه

تکمیل پروژه چهاربانده پارس‌آباد به اردبیل نیاز به ردیف بودجه ملی دارد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر صمدی صبح امروز در  جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ادامه چهاربانده پارس‌آباد سربند از موارد مهم و ضروری بوده که باید در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شود چرا که این امر زمینه‌ساز کاهش ترافیک در پارس‌آباد  می‌شود.

وی با اشاره به عملیات اجرایی زیرسازی ادامه چهاربانده پارس‌آباد سربند گفت: متاسفانه در گذشته اقدامات ناقصی در زیرسازی این مسیر انجام یافته و تصور شده که کار زیرسازی به اتمام رسیده و تنها باید آسفالت‌ریزی شود که با بررسی صورت گرفته فقط قسمت‌هایی از این محور تسطیح و با مصالح اولیه  پر شده بود.

رئیس شورای هماهنگی ترافیک شهرستان پارس‌آباد افزود: عملیات اصلی زیرسازی و احداث پل‌های جدید و تعریض پل‌ها  در حال حاضر در محور پارس‌آباد تا سربند با اعتبارات شهرستانی اجرایی شده و برای سال آینده نیز ادامه مسیر سربند تا فتحعلی را در دست برنامه‌ریزی برای زیرسازی داریم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه پروژه چهاربانده پارس‌آباد به اردبیل از محل اعتبارات شهرستانی و قسمتی استانی در حال اجراست، تصریح کرد: در صورت اخذ مجوز ردیف بودجه ملی برای این پروژه می‌توان این پروژه را سریع‌تر به پایان رساند که انتظار داریم در این زمینه مسئولان پیگیری‌هی لازم را انجام دهند.

صمدی با تاکید بر ساماندهی ترافیک هسته شهر و جاده‌های مواصلاتی و ارائه خدمات به مسافران بین جاده‌ای بیان کرد: مصوبات جلسه بایستی دارای پشتوانه کار کارشناسی و فنی بوده و پیگیری  مستمر شود تا نتایج به دست آمده قابل لمس بوده و گام‌های رو به بهبود در حوزه ترافیک شهری و جاده‌ای مشهود باشد.

نظرات بسته شده است.