تاريخ انتشار :جمعه 19 ژانویه 2018.::. ساعت : 11:36 ب.ظ
فاقدديدگاه

۶۳ طرح عمرانی دهه فجر در پارس آباد مغان بهره برداری می شود

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، اکبر صمدی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری پارس آباد با اشاره به اینکه به ادارات و دستگاهای اجرایی تاکید شده که طرح ها را به صورت کامل تکمیل و برای افتتاح پیشنهاد نمایند، افزود: با وجود آماده بودن طرح فرودگاه پارس آباد در شهریور به دلیل عدم برقراری پروازها اجازه افتتاح این فرودگاه را ندادیم.
او اظهار کرد: در سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ۶۳ طرح سرمایه گذاری از جمله فاز دوم مسکن مهر و ساختمان بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای پارس آباد و طرح های برق رسانی و خدماتی و طرح های شهری و روستایی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
صمدی با بیان اینکه اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام، وظیفه ای همگانی است، گفت: باید وضعیت قبل از انقلاب و بعد از انقلاب برای جوانان تشریح شود تا با مقایسه شرایط، برکات پیروزی انقلاب بیان و زمینه شور، نشاط و افزایش امید و سرمایه اجتماعی برای کشور فراهم شود.
او افزود: در انجام هر کار امکان وجود ضعف هایی و جود دارد اما نباید با بزرگنمایی نقاط ضعف و عدم اطلاع رسانی خدمات بزرگ نظام جمهوری اسلامی موجب یاس و ناامیدی جامعه و سوء استفاده دشمنان فراهم شود.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶

نظرات بسته شده است.