تاريخ انتشار :جمعه 12 ژانویه 2018.::. ساعت : 8:11 ب.ظ
فاقدديدگاه

افتتاح فرودگاه پارس آباد اقدامی ارزشمند است و پروازها باید استمرار داشته باشد

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردییل ، بازگشایی این فرودگاه را به مردم مغان تبریک گفته و از مسئولین خواست در استمرار و ایجاد پروازهای دایم در این فرودگاه تلاش کنند.
وی به اجرای طرح بزرگ پایاب سد خداآفرین اشاره کرد و بیان کرد: در تقسیم اراضی پایاب سد خداآفرین بدون تردید خود اهالی و عشائر منطقه بر دیگران اولویت دارند و تحصیل کرده های عشائر می توانند شرکت های کشت و صنعت بزرگ با توانمندی های قابل توجه تشکیل بدهند.
او همچنین از پایان عملیات اتمام فنی جاده د درام – کلور در جنوب استان تا یک سال آتی و از افزایش بودجه این راه در سال آینده که تا سقف ۱۲ میلیارد ارتقا یافته خبر داد و گفت: مدیریت استان قول داده است که تا ۲.۵ سال این جاده را بازگشایی نماید.
امام جمعه اردبیل همچنین به حضور حماسی اخیر مردم کشور در محکومیت نا آرامی ها و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : حضور حماسی مردم در صحنه در حوادث اخیر مسئولیت مسئولان را مضاعف کرده است.
وی با اشاره به اینکه بنیادهای مالی خطا کار از عوامل اصلی نارضایتی مردم بودند از دولت و دستگاه قضایی خواست در خصوص صاحبان آنها و اقدامات صورت گرفته با آنها شفاف سازی کنند.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۶/۷۱۱۰

نظرات بسته شده است.