تاريخ انتشار :سه‌شنبه 19 دسامبر 2017.::. ساعت : 3:36 ب.ظ
فاقدديدگاه

فرماندار بیله سوار: دریافت بهای خدمات ترانزیتی از پایانه مرزی بیله‌ سوار تصویب شد

آرام حلیم روز سه شنبه در نشستی با رئیس شورای شهرستان ، اعضای شورای شهر و شهرداری بیله سوار گفت: با موافقت استاندار اردبیل طرح دریافت بهای خدمات ترانزیتی از پایانه مرزی و گمرک بیله سوار مورد مصوب قرار گرفت که از این بابت از هر کامیون ورودی و خروجی ۱۰۰ هزار ریال دریافت شده و در اختیار مجموعه شهرداری بیله سوار قرار خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به اینکه کارخانه آسفالت در محوطه دانشگاه آزاد واحد بیله سوار هست ،با استعلامات صورت گرفته و با هماهنگی ادارات ، این کارخانه به سه راه خروسلو منتقل و فعالیت این کارخانه در این محل انجام می شود.
او همچنین با اشاره به اینکه عمر آسفالت در شهرستان بیله سوار کم است اظهار کرد: وجود گمرک و پایانه مرزی و کشاورزی بودن منطقه باعث شده کامیون های ترانزیتی و ادوات کشاورزی در این شهرستان فعالیت بیشتری داشته باشند و این عامل باعث فرسودگی زود هنگام آسفالت معابر و جاده ها منطقه است.
فرماندار بیله سوار افزود: بزودی طرح بیمه سلامت که هم اکنون در بیشتر گمرکات کشور اجرا می شود برای اتباع آذری نیز که از مرز بیله سوار تردد می کنند، راه اندازی خواهد شد.
به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا از فرمانداری بیله سوار ، او در زمینه مشکل بدهی ادارات شهرستان به شهرداری بیله سوار گفت: مکاتباتی صورت گرفته و با هماهنگی استانداری اردبیل بدهی های ادارات به شهرداری بیله سوار از ادارات کل استان پیگیری خواهد شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
روزانه حدود سه هزار مسافری از طریق گمرک مرزی بیله سوار مغان بین ۲ کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

نظرات بسته شده است.