تاريخ انتشار :سه‌شنبه 19 دسامبر 2017.::. ساعت : 12:09 ب.ظ
فاقدديدگاه

فرماندار: ظرفیت های هلال احمر بیله سوار در حوزه داوطلبان افزایش یابد

آرام حلیم روز سه شنبه در همایش تجلیل از خیرین و داوطلبان هلال احمر بیله سوار با اشاره به اینکه نقش و تاثیر آموزش ها و اقدامات پیشگیرانه هلال احمر در کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی چشمگیر است، افزود: ظرفیت های هلال احمر در حوزه جذب داوطلبان افزایش می یابد و مردم باید به هلال احمر اعتماد کنند و فضای اعتماد در بین مردم از طریق این سازمان و فعالان این سازمان فراهم شود.
وی یکی از مولفه ‌های اساسی در سرمایه اجتماعی را اعتماد دانست و گفت: باید کاری کنیم که اعتماد به جامعه بیشتر شود و اگر این موضوع انجام شود خیرین و داوطلبان بیشتری را می‌توانیم جذب کرد.
او اظهار کرد: با توجه به حوادث زیادی که هر ساله کشور با آن مواجه می شویم قطعا دولت به تنهایی نمی توانند این حوادث و بحران ها را مدیریت کند و وجود نیروهای داوطلب هلال احمر برای کنترل و مدیریت به موقع بحران های احتمالی ضروری است.
حلیم بیان کرد: توسعه خدمات هلال احمر در روستاهای شهرستان ضروری است و باید داوطلبان را برای مدیریت به موقع بحران ها آموزش دهیم و داوطلبی ، استقلال ، غیردولتی بودن و خیرخواه بودن از ویژگی های هر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر است.
فرماندار بیله سوار افزود: اهالی این شهرستان در حوزه کمک های نقدی و غیرنقدی به زلزله زدگان کرمانشاه بیش از سه میلیارد ریال کمک کردند و کمک های مردم و نهادهای سپاه بسیج ، نیروی انتظامی ، هلال احمر ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اصناف و بازاریان قابل تحسین است.
به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا از فرمانداری بیله سوار ، در این همایش از ۱۷ داوطلب و خیر شهرستانی در حوزه هلال احمر شهرستان تجلیل شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
استان اردبیل جز ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: عارف شیرزاد
۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.