تاريخ انتشار :شنبه 16 دسامبر 2017.::. ساعت : 9:50 ق.ظ
فاقدديدگاه

پیام تسلیت مقامات بهداشت و درمان کشور به مناسبت درگذشت رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت

به گزارش شهریمیز به نقل از حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درپی درگذشت صادق حضرتی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان اورژانس کشور، معاون درمان، بهداشت و اجتماعی وزارت بهداشت در پیامی، ضایعه فقدان خادمی دلسوز را به خانواده بزرگ نظام سلامت تسلیت گفتند.

پیام تسلیت وزیربهداشت  انا لله و انا الیه راجعون  سانحه‌ای دلخراش در یکی از جاده‌های کشور، یک بار دیگر ملت شریف ایران را از خدمات مدیری لایق و خادمی دلسوز محروم ساخت و خانواده بزرگ سلامت را در غم همکاری تلاشگر و اندیشمند سیاه‌پوش کرد.  اینجانب، درگذشت دکتر صادق حضرتی، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به خانواده ارجمند، همکاران و شاگردان آن استاد فرهیخته تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال، برای روح بلندش، مأوا در بهشت برین و برای همسر گران‌قدرش شفای عاجل خواهانم. سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیام تسلیت سرپرست سازمان اورژانس کشور

انا لله و انا الیه راجعون

فلسفه زندگی بر پایه بهار و خزان استوار است و امروز نیز در پی وقوع حادثه تصادف زندگی دنیوی یکی از مدیران خدوم و گرانقدر وزارت بهداشت به پایان رسید.

خبر فوت شادروان دکتر حضرتی تلاشگر عرصه جهاد و خدمت را به جامعه بهداشت و سلامت کشور تسلیت عرض می نمایم.

اینجانب این ماتم جانگداز را به جامعه بهداشت و درمان، صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات خواستارم.

پیرحسین کولیوند، مشاور وزیر و سرپرست سازمان اورژانس کشور

پیام تسلیت معاون بهداشت وزارت بهداشت انالله و اناالیه راجعون   با نهایت تاسف و تالم ساعتی قبل همکار گرامی و مدیر اخلاق مدار زنده یاد دکتر صادق حضرتی رئیس فقید مرکز سلامت محیط و کار به دیدار معبود شتافت.   درگذشت او چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.   این ماتم جانگداز را به خانواده محترم آن یار سفر کرده و همه همکاران در سراسر کشور صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز علو درجات از درگاه حضرت حق خواهانم.   علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت پیام تسلیت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت

از شمار دوچشم یک تن کم

وز شمار خرد هزاران بیش

پیش آمدی ناگوار در راه اردبیل به تهران، یکی از سرمایه‌های دانشگاهی در رشته سم‌شناسی و برجستگان مدیریت بهداشت حرفه‌ای استان اردبیل و کشور، دکتر صادق حضرتی، مدیرکل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و معاون سابق بهداشت و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را از خدمت به مردم شریف ایران بازداشت و حسرتی بزرگ بر دل همکاران، دوستان و خانواده نهاد و یادآورمان کرد که: “ما زبالاییم و بالا می‌رویم ما زدریاییم و دریا می‌رویم خوانده‌ای اناالیه راجعون تا بدانی که کجاها می‌رویم”. این‌جانب درگذشت استاد فرهیخته و مدیر تلاشگر نظام بهداشت را به نزدیکان، همکاران و شاگردان ایشان تسلیت می‌گویم و برای همسر ارجمندشان آرزوی بهبود عاجل و کامل از درگاه پروردگار دارم.

سید محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت

پیام تسلیت معاون درمان وزیر بهداشت

انا لله و انا الیه راجعون

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه ایام گذرای زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

درگذشت دکتر صادق حضرتی رئیس مرکز سلامت محیط و کار را به خانواده، همکاران و دانشجویان محترمشان تسلیت عرض می کنم.

ضمن طلب مغفرت از درگاه خداوند متعال، برای خانواده و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای همسر ایشان شفای عاجل خواهانم.

قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت

نظرات بسته شده است.