تاريخ انتشار :سه‌شنبه 5 دسامبر 2017.::. ساعت : 1:02 ب.ظ
فاقدديدگاه

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان به استانداردسازی زمین فوتبال پارس‌آباد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در دیدار با فرماندار پارس‌آباد که در دفترفرمانداری  پارس‌آباد برگزار شد. از اختصاص ۲۵۰میلیون تومان بابت استاندار سازی چمن زمین فوتبال شهید کلانتری پارس‌آباد خبر داد و اظهار کرد:۲۵۰میلیون تومان نیز از منابع شهرستان بابت استاندارد سازی زمین چمن استادیوم شهید کلانتری از منابع شهرستانی اختصاص می‌یابد.

وی در مورد پیمانکار استاندارسازی زمین چمن استادیوم شهید کلانتری  نیز گفت: با بازدیدهایی که از کار این پیمانکاران در  استان آذربایجان شرقی داشتیم رضایت بخش است و سابقه خوبی نیز در این مورد دارند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: در صورت حل مشکل اقامتی تیم‌ها در شهرستان پارس‌آباد، حاضریم در فصل بهار که مناسب‌ترین فصل این منطقه می‌باشد بهترین مسابقات کشوری داخل سالن از جمله کاراته، ووشو و کشتی که ظرفیت برگزاری در این شهرستان وجود دارد را فراهم کنیم.

بهتاج استعدادهای جوانان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد در ورزش را خوب ارزیابی کرد و افزود: به همین دلیل ما بیشتر خواهان این هستیم به خاطر فعالیت‌های این شهرستان بیشتر منابع اداره ورزش و جوانان به این شهرستان اختصاص یابد.

 

نظرات بسته شده است.