تاريخ انتشار :شنبه 2 دسامبر 2017.::. ساعت : 7:19 ب.ظ
فاقدديدگاه

برنامه‌های فرهنگی در کانون‌های اهل تسنن تقویت می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در بازدید از کانون فرهنگی هنری نبی رحمت(ص) شهر عنبران اظهار داشت: وحدت و همدلی یک دلیل بسیار مستحکم برای شکست دشمنان و استکبار جهانی است که مسلمانان دنیا به این موضوع پای‌بند بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع انجام می‌دهند.

وی افزود: تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد اهل تسنن ابتکار فعالان مسجد است که  نیازمند تقویت‌سازی است که در این زمینه مسئولان رسالت خطیر و حساسی برعهده دارند و نیاز است برای حل این مسئله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و برای رفع نیازهای فرهنگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد یک نعمت است که باید از ظرفیت‌های کانون‌های مساجد در ارتباط با افزایش جذب نوجوانان و جوانان استفاده شود تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی در استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

عاملی اظهار کرد: انتظار می‌رود تجهیز کانون‌های مساجد نیز به عنوان یک اولویت کاری مورد توجه واقع شود و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نشود چرا که مساجد و کانون‌های آن نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و به همین دلیل نسل جوان ما باید حضوری فعال در مساجد داشته باشد.

وی تصریح کرد: پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در سطح استان و به ویژه مناطق محروم و دورافتاده باید در دستور کار قرار داده شود تا نتایج و خروجی‌های مثبت آن را در ادامه شاهد باشیم.

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.