تاريخ انتشار :شنبه 2 دسامبر 2017.::. ساعت : 1:10 ب.ظ
فاقدديدگاه

یادواره “آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها” در اصلاندوز برگزار شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان یادواره آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها با محوریت شهیدان عوض زارعی و ولی‌اله جوان به همت سپاه ناحیه عشایری در اصلاندوز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز عصر امروز در مراسم یادواره “آبروی کوچه‌ها و افتخار محله‌ها” در اصلاندوز اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام برای ما یک اولویت و وظیفه اساسی است چرا که امنیت و اقتدار کنونی کشورمان به این آسانی به دست نیامده و اگر رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری و رشادت‌های شهدا نبود به این پیروزی بزرگ دست نمی‌یافتیم.

وی با اشاره به اینکه شهدای والامقام سند حقانیت و افتخارات ملت ایران هستند افزود: باید همگان و به ویژه نسل جوان و امروز راه شهدا را به عنوان راه و مشی خود بدانند چرا که اهداف و راه شهدای والامقام برگرفته از نهضت و مکتب حسینی است و این راهی است که هیچ گاه به بن بست نمی‌رسد.

امام جمعه اصلاندوز بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز در بین مردم نهادینه شود و الگوگیری از خصوصیات و وصیت‌های شهدای والامقام در زندگی برای رسیدن به تعالی مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی را به همگان تبیین کنیم.

اسدزاده بیان کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده‌های شهدای والامقام برای ما حائز اهمیت بسیار و دارای اولویت بسیار است که در این زمینه نباید هیچ کوتاهی و کم و کاستی وجود داشته باشد و امیدواریم مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای به‌کارگیرند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند.

وی اظهار کرد: امیدواریم برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام در جامعه به طور همه‌جانبه تداوم یابد تا بتوانیم از این طریق همگان را از رشادت‌های شهدای والامقام آگاه کرده و ارزش‌ها و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی را به عموم مردم و به ویژه نسل جوان تبیین کنیم.

نظرات بسته شده است.