تاريخ انتشار :چهارشنبه 8 نوامبر 2017.::. ساعت : 9:29 ق.ظ
فاقدديدگاه

روند عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی نمین شتاب می‌گیرد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در نشست با مدیر منطقه ویژه اقتصادی نمین و مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اردبیل اظهار داشت:  بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی نمین از مهم‌ترین رویکرد برگزاری این نشست است تا بتوانیم با تعاملات همه‌جانبه مشکلات پیش رو را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به این که روند عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی نمین شتاب می‌گیرد افزود: تمام تلاش خود را برای فراهم کردن کلیه زیرساخت‌های لازم در خصوص منطقه و حل مشکلات موجود از جمله گاز، آب و برق مورد نیاز در راستای پیشبرد عملیاتی و تسریع فعالیت‌های عمرانی به‌کار می‌گیریم تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود دست یافته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

استاندار اردبیل بهره‌برداری فاز نخست منطقه تا یک سال آینده و  توسعه قابل ملاحظه به دست آمده در استان را از لحاظ اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار و نیز ایجاد اشتغال را مهم ارزیابی کرد و بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بالقوه منطقه برای رشد صنعتی استان فرصت بسیار مناسبی است.

بهنامجو بیان کرد: به طور حتم بهره‌برداری از این پروژه سبب می‌شود در راستای اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی گام‌های مناسب و هدفمند در استان برداشته باشد که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با همدیگر  هستیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

جعفر آهنگران مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی کشور بهره‌برداری از منطقه ویژه اقتصادی نمین را مهم دانست و بیان کرد:  پیگیری تصویب طرح جامع منطقه برای ما حائز اهمیت بسیار است و تمام تلاش خود را برای اتمام هر چه سریع‌تر مراحل اجرایی این منطقه ویژه اقتصادی استفاده می‌کنیم.

 

نظرات بسته شده است.